Пратете ми мартеничка!? Пъхлийз?

Да, знам че е още рано и със сигурност (дали?) продавачите на мартенички не са плъзнали по улиците. Да, знам че в момента по света и у нас са на вълна Свети Валентин (screw him!).. И все пак.. И все пак! ще ви помоля за мартеничка! Да, ще ви помоля и още как! Ето виждате ли.. помолих ви. Колко нагло, а? Да, нагъл съм, но и благодарен.

Купувате мартеничка (или я правите), слагате я в плик, „Стражарска марка бум, печат. Ти си вече наш играч!“ и пращате до Glorious Nation of the U.S. of A. на мое име, а аз ще съм ви МНОГО благодарен.

Защо? Защото съм в САЩ, защото тук не се продават мартенички и защото от миналата година съм тръгнал на един .. Мартенски поход. Тоест, връчвам и мартенички на свои приятели, които имат щастието/нещастието да не са българи.
Дали ще е гривна или значка няма значение. Ако искате – сами направете една.. и не ми минавайте с извинението, че не знаете как. Всеки българин знае как. Пък и е за добра кауза, нали?

Нали?

До Март месец има 2 седмици и нещо, тъй че припкайте, за да сте бели и червени и да не се разсърдите баба Марта, че ще ви се стори дълга зимата. Това не е заплаха.

Адреса няма да го публикувам публично, но ако изявите желание пишете на neiskata.gak@gmail.com и ще ви го пратя. 😉 Благодаря ви предварително и ви пожелавам приятно изкарване на предстоящите празници. А, и не се цупете, ако нямате Валентинка. ; )

Post Scriptum: В САЩ не мигрират щъркели. Имат ги по зоологическите градини.

8 коментара to “Пратете ми мартеничка!? Пъхлийз?”

  1. Eowyn Says:

    Хич не ми пука за валентинката.
    Ще ти пратя мартеничка :), но най-вероятно другата седмица, че сега нямам мъни за писмото. Но съм ти обещала 🙂

  2. Майя Says:

    Прати ми адреса си на майла отгоре. Мога да ти пратя няколко мартенички и аз тия дни 😉 Даже с удоволствие ще го направя. Само напиши „мартеничка“ или нещо такова в subject line, за да не пропусна писмото ти.

  3. worddrow Says:

    Доста хора откликнаха на моя зов за помощ, за което съм им ужасно благодарен. Продължавайте в същия дух, хорца!

  4. Eowyn Says:

    Колекция ли ще правиш? Всъщност не е лоша идея – и после ще взимаш на американците по 3 долара вход, за да разгледат автентично българско изкуство. А накрая ще можеш да си купиш разни джаджи от уишлиста:)

  5. worddrow Says:

    Няма да ги продавам, ще ги давам. Мартеничките са за това.. да се раздават.

  6. Daggerstab Says:

    Да не се е свършила преждата в САЩ? Или просто искаш да провериш колко хора ще откликнат? 🙂

  7. Dark_Lord Says:

    И двете. Пустият ми коментар не се е появил.

  8. Marta « Смокини и черници! Says:

    […] и да благодаря публично на двете момичета, които се отзоваха на моята молба и ми пратиха мартенички! Майя ми прати цял куп […]

Вашият коментар