Мартенички, мартенички за големи и мънички!

Март 1
Не успях да ви кажа ЧЕСТИТА БАБА МАРТА! Не успях и да благодаря публично на двете момичета, които се отзоваха на моята молба и ми пратиха мартенички! Майя ми прати цял куп мартенички и красива картичка, а писмото на Мария пристигна точно на 1-ви Март!🙂

Благодаря и на всички, които са имали желание, но не са разполагали със средства и на тези, чиито писма са все още в нечий пощальон! Да пратите каквото и да е било на напълно непознат е една благородна кауза и трябва да се гордеете със своята постъпка.🙂

Както споменах и в миналия пост, тук лястовички и щъркели не съм видял, за това ще си сложа мартеничките на първото цъфнало дръвче…

Много неща се случиха напоследък. Днес в училище се провеждат т.нар Turnabout танци. Третокурсник съм в гимназията, и чак сега разбрах какво представляват. Видите ли, обичаят е следният: Момичетата канят момчетата. Това го разбрах след като ме поканиха, де. Бележчицата ми беше връчена от нейна приятелка с молба да я прочета следващия час, а аз като послушно дете я прочетох точно тогава. И се шашнах. Не, направо се стъписах, по онзи необичайно шокиращ начин. Все едно някой ми пръсна черепа с лимонено резенче, привързано към голяма златна тухла. И естествено танците се оказаха официални, а аз съм прост емигрант без официални дрехи. Всъщност – излъгах. Имам хубави черни обувки… останалото липсва. А танците, както вече казах са днес. Поканата получих чак в четвъртък и хич няма да успея да си намеря подходящи дрехи, за това и ще пропусна, с надеждата да се реванширам. I suck.

Edit: Току що получих картичката и мартеничките на Мирела. Брей, много момичета с „М“, бе! Мерси, Мирелче!🙂

Edit: Ехеее! 2 писма за един ден! Този път картичка и мартенички от Даниела, LeeAnn. Мерсиии!

5 Отговора to “Мартенички, мартенички за големи и мънички!”

  1. Eowyn Says:

    Ъ.Иди бе. Ние на сватбата си отидохме неофициални, пък кво остава за едни танци. Иди, уважи девойката🙂
    Мойто писмо явно е у пощальона още О_О

  2. Dark_Lord Says:

    Да, но това е гимназията. После всеки ще ме бъзика. Не, че ми пука де, аз не съм кой знае колко популярен. Знае се само, че имам забавно име, че съм от България, че имам акцент, че имитирам перфектно Борат, че рисувам добре, че рисувам нинджи по дъските, че знам туй онуй за „Смъртта на Марат“, че съм странен и други работи…

    Не ми е за това. Ако искам да ида, трябва да вървя 20 минути до най-близкия фризьорски салон, защото не съм се подстригвал от.. края на лято 2006. А на вън е виелица.

  3. Eowyn Says:

    Абе, ще се подстригваш! Жените си падат по дългокоси, дори тези, които не си го признават:Р
    Ти кога трябва да завършиш, че толкова се притесняваш да не те бъзикат ?:)

  4. LeeAnn Says:

    Удоволствието е мое!

  5. Dark_Lord Says:

    Eowyn, третокурсник съм. Свършвам юни-юли 2008, чак.

Вашият коментар

