The Hunter in Violet

Време е за равносметка.

Днес реших да се подложа на още два теста, които забелязах в Залата на Планинския Крал. Заглавието на този пост е взаимствано от него, а неговото заглавие е взаимствано от блога на String.

Единият показа цвета на аурата ми, а другият показа кирливите ризи на моята душа. Вече няколко теста ме сравняват с Махатма Ганди (на санскритски „Махатма“ означава „Велика душа“) – Jung Typology тестът ме изкара Healer Idealist, Политическият тест ме изкара Социалист, а тестът с аурата ме обагри във виолетово.
Дам….. Това е то да си Hunter in Violet…

Винаги съм го уважавал тоя човек. Не съм запознат достатъчно с неговите методи и вярвания, но това не ми пречи да зная за какво иде реч. Резултатите отново съм публикувал като разширениена поста, че много дълго става и се нервя.

Падаме в калта, затъваме до шия в неяяя…“

Fearless с Джет Ли не гледах, защото проклетията нямаше звук. Иначе филмът изглежда адски интересен. 208ми епизод на Наруто се оказа най-глупавият епизод ever. Никакви битки, нииииищо. Дано и следващият епизод не бъде от подобна „висота“, че и аз ще започна да прескачам филърите. ;( Все още не съм приключил с Mushi-shi епизодите ; пазя си ги.. Цветно аниме, за черни дни, демек. По епизод на 1-2-3 дена ми стига. Нямам време и желание да продължа Наруто мангата – все я отлагам.

Смятам в близкото бъдеще да прехвърля „Смокини и Черници!“ на свой хостинг. Всички линкове ще са същите, нищо няма да променям. Всичко ще е по-бързо, ще мога да слагам плъгини и ще имам повече контрол над своя блог! Дано само да стане далаверата, че съм се навил много яко.

Вашият коментар