„Смокини и Черници!“ на 2 годинки!

Със закъснение (eстествено (за жалост))! : (

Усетих аз, че съм пропуснал нещо важно, но нали ви споменах, че напоследък хич ме няма. На 12-ти февруари станаха две години от както реших да излея своя мисловен, радиоактивен товар чрез чудото, наречено WordPress.com! Имало е периоди на неземна активност и (то се подразбира) периоди на творческа суша от моя страна, за което се извинявам. Да си призная, не съжалявам, че реших да блогвам. Едни от най-приятните за мен събития съм описал тук, а и тук са може би моите най-остроумни остоумия (и тъпоумия). От време на време преглеждам някоя статия и докато с горчивина забелязвам неработещи линкове просто няма как да не се зарадвам на многото тривиалности и шеги, които съм вплел в своя блог.

Но стига съм заеквал, де.. Аз отивам да празнувам!

2 коментара to “„Смокини и Черници!“ на 2 годинки!”

  1. NickPanov Says:

    Ами.. какво да се каже – ЧРД, отивай за шампанското 🙂 Или.. да, няма значение.. Колата.. 😦

  2. a Says:

    a veche e na 4?

Вашият коментар