Аз съм Легенда!

Здравейте, здравейте, здравейте! Помните ли ме? Преди известно време писах ежедневно в един блог, наречен „Смокини и Черници!“. Помните ли го? Надявам се, че ви се е харесал, защото смятам да продължа да пелтеча в него.

И така… От къде да започна? Може би с причината, поради която отсътствах? Причините са много, да си призная… Да речем, че една от причината бе едно разбито сърце, което на скоро бе разбито отново при абсолютно същите обстоятелства, от абсолютно същото момиче, по абсолютно същия начин.
Освен това ме мързеше. ;[

Сигурен съм, че този пост ще бъде заринат от много други, които ще бъдат къде-къде по-интересни и важни.. Наистина не знам какво да кажа.. Обожавам този блог и се надявам в бъдеще да имам за какво да пиша в него. Иска ми се нещата да са си както преди и ще се радвам ако се сдобия с предишните редовни читатели..

Това е за сега.. Повече – после.

13 Отговора to “Аз съм Легенда!”

  1. Daggerstab Says:

    Welcome back!🙂

  2. lotlorien Says:

    Worddrow се завърнаааа!!! Добре дошъл отново! Липсваше ни/ми =)

  3. mislidumi Says:

    Здрасти! Това, което се повтаря, може и да се потрети!🙂 Така че – смело напред и пренасочи вниманието към друго момиче. Освен това е непростима грешка заради любовта да зарязваш блога, трябва да държим фронта тук до дълбоки старини🙂

  4. johnnyjoint Says:

    Еее добре дощъл отново ! Крайно време беше да се завърнеш,липсваше много на всички🙂

  5. bronco Says:

    ..и ако от любовта не се изглупява ще си скъсам шортите. Не съм сред твоите читатели (засега), обаче те приветствам, щот си е благинка.

  6. mislidumi Says:

    хаха, bronco, няма да има нужда да си късаш шортите – изглупява се и то как!🙂

  7. NickPanov Says:

    Е.. чакаме… Надявам се да не чакаме много😀😀😀

  8. Dark_Lord Says:

    Ей.. Не очаквах толкова много отговори… Имах някакви проблемации с нета и изведнъж.. 10-тина писма. Чудо!

  9. Marfa Says:

    Ейййй, здрасти бе!🙂 Да знаеш, че по едно време чак се притесних да не ти се е случило нещо! Така де, и на мен ми се случва да замълча за известно време, ама то това твойто си е направо рекорд! Айде добре дошъл и пак да пишеш интересни неща!🙂

  10. Dark_Lord Says:

    Определено ще пиша интересни неща – отва съм го обещал! Нищо ЧАК толково лошо не се е случило, така че… Абе всичко си е тип-топ.

  11. apieceofme Says:

    Добре дошъл отново🙂 И аз се чудих как изведнъж спря да пишеш, но сега се радвам, че пак си на линия🙂

  12. Strezov Says:

    Честно, мислих си че си се самоубил заради закодирания пост в блога на LightLord.

    Жив и здрав. no woman, no cry.

  13. Реми Битауи Says:

    Аз ли научавам последна?😦 Радвам се да видя, че отново пишеш в блога си и ще ми е интересно да прочета какво те вълнува напоследък. Успех! Въпреки че няма нужда да ти го пожелавам.. =)

Вашият коментар

