Prom: Красавицата и Звяра

На 12-ти Май е балът. Страх ме е, да си призная. Тепърва трябва да си намеря смокинг, а аз съм известен с нежеланието си да меря дрехи. It’s too troublesome. *гледа облаците* (Да висим сега кой аниме герой имитирам!).. Мняя.. Поне се надявам танците да не са прекалено динамични. Темата била „All my life“, ама не пише на кой изпълнител. В Google излизат всякакви резултати, включително и Billy Joel (за когото съм писал тук). Не че има значение, де. Ще се танцува и то се знае. Проблемът е, че приятелката е в клуба по танци. Но и това е без значение, при положение че те бавни танци не танцуват. Виж, хип-хоп (тя го мрази).. Та, изръсих се $25 за самия бал – в някакъв салон на име Belvedere щял да се състои. Я да видим за снимки в нета.. *преглъщ*.. I think I’m gonna be sick. -_- Проклетият билет прилича на кредитна карта.

Вижте проклетите салфетки! You’ve got a new e-mail!😀 Което ми напомня, че за вечеря съм си поръчал Pasta Primaverrrra..😉 Хм, чудно, защо ли? Ммм..
Да си призная и Roast Sirloin of Beef звучи апетитно (апетитно ли казах? направо ми се напълва устата със слюнка!!), но някак си не върви Линдзи (да, така се казва тя) да върти спагети, а аз да режа пържола. Пък и аз по принцип обичам паста. По принцип. ;0~~@ Ако не схващата шегата по-долу, вижте следното видео: цък!

Сетне се бръкнах $40 за автобус до легендарния кораб… „Одисея“ („Odyssey“). В разпечатката пише, ODDysey. Неграмотни американци. Корабът изглежда зашеметяващо. От тук можете да разгледате целия кораб – 360 градуса. Ха, дано да нямам морска болест, cuz I think I’m gonna be sick! -_-

С наближаващия бал, който е едва следващата събота няма как да не се сетя за може би най-трогателната сцена от „Красавицата и Звяра“ на Дисни. Помните ли я? Аз я помня. Освен мраморната мозайки и типичните украси за бална зала в главата ми се вълнуват разни други картини. Контрастът между Бел и Звяра, например…

Аз съм Звяра: Грамаден, широкоплещест бабаит с бебешко лице, наивен, срамежлив, нескопосан, тих, вечно смръщен, ококорен, с кръвясали очи, дълга, много гъста кафява коса.. Рошав, див, вечно настояващ на своето и все пак готов на лишения в името на другия, примитивен, комплексиран, сложно изграден, масивно строен (със скърцащи панти), с бързо растящи нокти и известен с това, че се е измъквал от бой със зъби и нокти. В буквалния смисъл на думата израза. Ръмжащ, егоистичен, милосърден… звяр.

Тя е Красавицата: Чаровна, по-скоро обаятелна, отколкото красива, със сивеещи очи като на хъски, слаба, тънка, с изпиващ поглед, рядка, дръзка, устата, шумна, смееща се, кикотеща се.. Сладка, своенравна и непоклатима. С къса, гарваново черна коса с незабележим син блясък и лилав кичур. За финес. Скромна, уникално елегантна и стилна. Луда, игрива – вечно забавляваща се. Припкаща, подскачаща, галопираща и леееко нескопосана.

13 Отговора to “Prom: Красавицата и Звяра”

  1. mislidumi Says:

    хехе🙂
    сурер си го написал! браво! И весел бал – как само звучи това…

  2. Stormbringer Says:

    Ъ.. извинявай за неграмотния коментар, но къв бал?

  3. Dark_Lord Says:

    Балът по случай края на годината. Duh!

  4. Stormbringer Says:

    Щото сега наближават тука абитуриентските балове, та си викам „кога порасна наш Дарки?“🙂 Метни по ICQ снимка на девойката да я видя, да и се порадвам и аз малко🙂

  5. Stormbringer Says:

    А, нема нужда – видех другия пост.

  6. Dark_Lord Says:

    И порадва ли й се малко?

  7. johnnyjoint Says:

    Ехе браво,много добре си описал тебе и приятелката ти😛 Да си изкараш много,много яко🙂

  8. wana-be friend Says:

    приятно прекарване.

  9. justawoman Says:

    Любимата ми приказка ,май ще е много подобаващо преди бала да си пусна филма хихихиихих🙂

  10. Worddrow Says:

    Dobur film predi prom e The Girl Next Door!

  11. мрън Says:

    дарки то и аз се самозаблудих за това с бала.
    Викам кога порастна детето, но окей, загрях като съветски реотан.
    няф, честит бъдещ бал, да си изкарате супер

  12. Dark_Lord Says:

    Мда, за (не)щастие балът е ДНЕС.
    И ДАНО ДА НЯМА БЪРЗИ ТАНЦИ, О ВАЛС, БОГИНЬО НА ТАНЦИТЕ!

  13. Cars Says:

    Hi there…

    Gotta love yahoo, very neat website. Thanks alot….

Вашият коментар

