[18+] Kinky Kookies

Пустите американци и тяхната псевдо-китайска кухня, including великите „китайски“ курабийки!!! В Китай нямат подобни неща, или ако имат, ги наричат „American Fortune Cookies„.. или както там се превежда на китайски. Не че е от значение е. Чакайте да ви се похваля с поредното късметче, което ми се падна, че ме сърбят ръцете..

Тааа.. отварям си аз поредното cookie и ми се пада следното късметче:

Бла, бла, бла.. вие сте център на вниманието.. бла, бла, бла.. късметлийски числа, бла, бла, бла. Опааа! Научете китайски! Я да видим сега. Днес ще ви научим на думата „kindness“, сиреч „добрина“ (yeah, right!). Повтаряйте след мен!

Qin-Qie, Qin-Qie. Qinqie. Kinkie. Kinky! Ха! От кога „добрина“ и „извратен“ вървят ръка за ръка? А, аз си мислех, че японците са извратената азиатска нация! ^_^

4 Отговора to “[18+] Kinky Kookies”

  1. Albinos Says:

    Доколкото схванах едното се изговаря Qinqie – кинкие, а другото Kinky – кинки – не смятам че един език може да се ръководи от друг и това че някои думи съвпадат по изговор не означава че непременно могат да имат едно и също значение. Все пак такива съвпадения се срещат и в други езици, които нямат нищо общо по между си.

  2. Dark_Lord Says:

    Не, не – не си схванал идеята.
    И двете се изговарят по еднакъв начин, поне според листчето. Аз лично попитах един китаец в столовата и той ми каза, че се изговаря по-скоро „шин-ки“, въпреки че не беше много сигурен. Не съм казал, че и двете имат еднакво значение. Съвпадението си е чиста случайност и съм писал за тази забавна игра на думи просто защото това ми е късметчето и го намирам за забавно.

  3. морков Says:

    хехе забавно съвпадение, но знам и къде къде по-грубички. „Kinky Cookies“ хм, звучи интересно😉

  4. Dark_Lord Says:

    Да, и аз знам по-груби но те са побългарени..

Вашият коментар

