MS Paint: Мона Лиза

Не помня преди да съм писал за MS Paint (Start -> All Programs -> Accessories -> Paint), а и навярно сте попаднали поне веднъж на видео, което показва как анонимен гений прави чудеса с тази програма. Аз самият не съм виждал кой знае колко подобни неща. Веднъж попаднах на една колаи туй то.

Винаги съм смятал, че MS Paint е една антика, която сама по себе си не е нищо особено и все пак попадне ли в подходящи ръце резултатите могат да бъдат впечатляващи. Аз също съм рисувал разни неща на Paint и все още си ги пазя, макар и да са доста аматьорски. Сравнени с видеото, което ще ви покажа, де. Аматьорски изпълнения са моите рисунки, но до сега нямам познат, който да ме е надминал (Чакам предизвикателства!). Да, включително и ти, Rex Pepino! Дълги бяха споровете ни, но ти така и не успя да докажеш, че си по-големия MS Paint майстор.

След като видите това нещо едва ли ще подцените Paint. Отново.

15 Отговора to “MS Paint: Мона Лиза”

  1. Bertmor Says:

    О.О

  2. Dark_Lord Says:

    ^_^ Нали?!!!?

  3. katsarov Says:

    Лол, пича си го бива🙂
    Обаче съм сигрен, че това с мишка не може да го нарисува колкото и да е добър😉

    Бтв, на Photoshop също има разни манияци – рисуват и става като снимка… мноо яко🙂

  4. Dark_Lord Says:

    Мммм.. и с мишка може да стане, ако мишката е достатъчно добра и човекът й е свикнал. Виждал съм подобни чудесии с мишка, но да.. най-вероятно е използвал таблет или нещо подобно.

  5. Eowyn Says:

    А стига бе. Аз най-много къщичка, цветенца, дърво и таралеж да докарам…

  6. Dark_Lord Says:

    Ха, това ми напомни, че съм забравил да покажа една моя примерна рисунчица…. когато бях млад, дам.. ;D

  7. Eowyn Says:

    Бре, никак не е зле. С малко старание и свободни 2 часа и половина, би могъл да докараш и Мона Лиза🙂

  8. Dark_Lord Says:

    Като я издокарам първо на тебе ще се похваля!

  9. johnnyjoint Says:

    И не за последен път ще кажа Paint ferever !!!

  10. mislidumi Says:

    Ей, супер! Много ми хареса. отивам веднага да опитвам🙂. Ама мисля, че на мен ще ми трябват няколко години, за да издокарам Мона Лиза. Не че Paint e лош, просто аз не съм майстор.

  11. Dark_Lord Says:

    Е, и на Леонардо да Винчи са му били нужни няколко години за да завърши портрета, тъй че проблемация – няма.

  12. HeYJIoBuMa Says:

    Не го вярвам това…гениално просто

  13. dona Says:

    на мене направо ми паднаха очите ще пробвам но ще ми отнемат 100000 века.

  14. Rex Pepino Says:

    Единствената причина, която кара хората да подценяват нещата към простотата им е тяхната неоткрита сложност:/

  15. kyrtisssss Says:

    спр е обаче на фотошоп ще стане много по добре…но както и да е…видимия резултат е доста добър в сравнение с оригинала, но има едно голямо НО тази картина едва ли някога ще се нарисува пак и камо ли от компютър…тази картина те следва с поглед ЛОЛ !!!! и наистина е уникална няма като нея втора…иначе импровизацията е много добра .. похвала за пича бравос

Вашият коментар

