Den Den Mushi: Samsung SGH-d807

Най-накрая! Преди около седмица се сдобих със собствен GSM!

Samsung SGH-d807. За сега не ме е разочаровал, въпреки задължителните кусури. Говорителят е много слаб и когато говоря в шумно помещение едва чувам гласа на човека, с когото общувам. Единствените картинки, които мога да разширя за да си паснат с размера на екрана (176×220) са снимките, които съм направил, а mp3 мелодийките трябва да са миниатюрни. И все пак се привързах към телефона. Мой си си е.
Фотоапаратът е 1.3 мегапиксела, което е над нормалното, с автоматично фокусиране, опция за zoom, възможност за правене на видеоклипове и записване на звуци.
^_^

Ха, за wallpaper си сложих портрета на Ван Гог (Self-Portrait, 1887), който снимах в Чикагския Институт на Изкуствата. How cool is that? Даже видях легендарната картина на Грант Ууд, American Gothic (Оня с вилата и сестра му, дето седят като изтукани пред къщата).

Какво по дяволите е Den Den Mushi? Well, това са едни животинки от моето любимо аниме, а именно – One Piece. Та това са охлюви, които по мистериозен начин играят ролята на телефони, имитирайки в перфектен синхрон гласа на човека, който ги използва. Въпросните охлювчета издават един много идиотски звук, когато някой звъни.. Неща като „бъра бъра бъра„, което въпреки липсата на нос звучи носово. Та понеже съм голям фен на One Piece, не се сдържах и си сложих звънкащо Ден Ден Муши за ringtone, а като намеря подходяща картинка ще си я сложа за тапет. Ако искате и вие Den Den Mushi ringtone свалете си го от тук.

Един коментар to “Den Den Mushi: Samsung SGH-d807”

  1. johnnyjoint Says:

    Ахаха този звук ме побърква от смях просто😀 аз си сложих на скайпа ми да ми звъни така ,щото телефона ми е бая старичък модел и няма mp3🙂

Вашият коментар

