Pretty ad (for being in עברית)

Чатя си аз по ICQ с беневолентната Еneya (тя, за разлика от мен ползва.. QIP), чатя си, чатя си и се сещам, че съм забравил да crack-на програмата така че гадните реклами да се разкарат. По принцип нямам нищо против платените реклами, стига да не ми пречат на работата. В повечето случаи тези в ICQ не се забелязват, но аз си ги махам за.. гъзария. А интернет глезотиите подлагам на геноцид с легендарното AdBlock Plus.

НО.. днес за пръв път се шашнах при вида на реклама. Първо, че беше на чужд език, второ че въпросният език използва непонятна за мен писменост (а аз мразя, когато не разбирам нещо на чужд език) и трето – съдържа в себе си религиозен символ. Не знам какво гласи рекламата, а и съм сигурен, че не искам да знам. Единственото, което разбрах е, че е писано на иврит. Даже направих screenshot, в случай не сте я виждали. Но преди това знайте, че нямам нищо против евреите.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

А по-надолу ще споделя с вас една забавна песен на Weird Al Yankovic, която за сега не разполага с официален клип. За това е и AMV-то.

Weird Al Yankovic – Pretty Fly (for a Rabbi)

10 Отговора to “Pretty ad (for being in עברית)”

  1. слави Says:

    Тва мяза на нещо от рода „Весела коледа“, честитят ти празника хората.
    Ако не е така, заначи може доста да поразсъждаваме за значението на различните символи в различните култури (в случая – празнични конфети, които се виждат на фона на надписа). Ако пък е така – то може още повече да поразсъждаваме за това как този скапан хамерикански символ се е промъкнал в една много по-стара култура като юдейската.

    а в края на крайщата сигурно става въпрос за агенция организираща свадби:)

  2. Eneya Says:

    Чувствам се тъпа като гълъб. Какво значи беневолентна?
    *смее се* Е доживяхме и аз да питам за значението на някоя думичка😉
    А колкото до icq-то ти и изпълненията му, виждаш ли, че ти трябва QIP!🙂
    *минутка за реклама*🙂
    Клипчето кефииии!

  3. LeeAnn Says:

    хей, големи сте сладури….

    Слави, това с агенцията на сваДби беше весело. Ама я уточни сваДби или сваТби имаш предвид. защото първото идва от свада и става дума за скандали, а второто е онова дето едни хора си казват „да“ и после агенти не им трябват, за да си се карат спокойно у дома.🙂

    /Слави, не го приемай като забележка. Сигурна съм, че е неволна техническа грешка, която обаче ме разсмя/

  4. Ирина Марудина Says:

    Заради тези реклами предпочитам другите ICQ клиенти – като Miranda IM например. Все пак нарушаваш лиценза като се опитваш да модифицираш безплатно дадения ти клиент. А клиенти като Miranda са свободни и можеш да си ги променяш както си искаш (и обикновено ядат по-малко памет).

  5. Dark_Lord Says:

    LeeAnn, ако е сваТба, то евреите разполагат с перфектната.. ъм.. служба. В България я наричат „Институт за разследване и специални задачи“, в САЩ и останалите англоговорящи държави тя е известна под наименованието „The Institute for Intelligence and Special Operations“, в Израел се пише ето така „המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים“ и звучи ей тъй: „Ha-Mōśād le-Mōdī`īn ū-le-Tafqīdīm Meyūhadīm“. Тоест, иде реч за легендарния МОСАД, с онези парашутисти дето се спискут от не знам си колко хиляди метра и все пак успяват да си пуснат парашута, приземявайки се безшумно отгоре ти. Най-трудното нещо е кой от 70-те начина за прекършване на врат да приложат.

    Иначе – Мирандата я ненавиждам. Грозна е.

  6. Daggerstab Says:

    За рекламата: според Уикипедия, днес изповядващите юдаизма празнуват Purim.

    За IM програмите: аз ползвам Миранда. А „грозен интерфейс“ за мен означава нещо в текстова конзола.🙂

  7. Ирина Марудина Says:

    Какво й е грозното? Има си библиотеки с иконки, които я правят много готина🙂 Ползвам я от години и за това я препоръчвам.

  8. Dark_Lord Says:

    Въпрос на вкус!😛

  9. Dark_Lord Says:

    Daggerstab, виж да проверя ва Уикипедия за евентуални празници не се бях сетил. Мерси за пояснението!😉 В момента пиша статия, която може би ще ти хареса..

  10. Eneya Says:

    А какво значеше беневолетна, никой не каза. Мърмор!

Вашият коментар

