Канцеларски плъх II

Най-накрая нещо, за което си струва да блогвам!

Ако случайно попаднете в американско училище и ви се наложи да държите щатски тест или нещо важно от типа на ACT (в моя случай, неговата подготвителна версия – PLAN) никога, ама НИКОГА не си давайте личните данни и e-mail адреса в пригодените за целта полета!!!
Аз бях единствения имал неблагоразумието да си даде и двете пощи (реална и виртуална) и сега ме съсипват от писма, бланки, брошури, памфлети, книжлета и разните му там залъгалки, предназначение да зарибяват и… залъгват.


(Хари Потър. Как ми хрумват само, а? OO)

Аз естествено не чета всички покани. Повечето си седят на/под/около бюрото или масата, други минават през Шрьодер, а останалите свършват на боклука. Това, което ми прави впечатление, обаче е присъствието на няколко зависимости.

1) Почти всички виртуални покани пристигат в учебно време и докато съм на училище. Тоест – от понеделник до петък, от 8:15 до 3:30.
2) Пристигат на интервали. 1-2 седмици затишие и се изсипват наведнъж, едно след друго.

Днес обаче пристигна едно доста интригуваща картичка.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Някак си се чувствам специален, за дето някой ми е пратил нещо такова. Сто на 100 е правено на от някой безумен автоматон, но поне е що-годе оригинално.. и не е правено на конвейр. Идеята е несъмнено добра и стратегически обиграна. Само дето въпросния Maryville University няма да успее да се порадва на моя млад гений, защото ми е леко далечко и се намира в кофти щат – Мисури. Като се каже на глас звучи като „Мизъри„, на Стивън Кинг. Случайност? I don’t think sooo..

Зарибявки, какво да ги правиш.

<Dark_Lord> /me включва Шрьодер.

Един коментар to “Канцеларски плъх II”

  1. lyd Says:

    мен пък ме кефи средният запад! кога ще кандидатстваш? избра ли колежи? мога да ти помогна с кандидатстването🙂

Вашият коментар

