Harem no Jutsu: Как се свалят японски гаджета

След като за пръв път си сложих тениската, гласяща „Търся си японско гадже“ станах обект на постоянно внимание. На някои казах какво означава, на други не. Трети пък получиха разни отговори. Две китайки почти схванаха идеята, а няколко японки ми се усмихнаха чаровно в коридора. ^_^ Една, която хич не бях виждал преди, ми каза „hentai„. Лошо няма.

Следващата тениска в списъка е не по-малко тривиална. Ако не е странна и тривиална, просто няма да съм на себе си ако я сложа. Тадаа…

In Case of Emergency,
Commit Seppuku Here:

––––––––––––––––

Естествено, този дизайн отива веднагически в моя Wishlist, който напоследък претърпя коренни промени, след като се опаричих. Остроумните дрехи ме правят това, което съм и често (даже винаги ^_^) ми повдигат настроението.

Но не за това (ъгх.. имам чувството, че във всеки пост пиша „но не за това“ -_-) започнах да пиша този пост. В нета, тоест в YouTube попаднах на забавни уроци, за сваляне на японски гаджета. И понеже въпросните урока са четири, ще ви се наложите да цъкнете на more, за да ги видите. Иначе става много мудно зареждането. Приятно гледане! Owari🙂




26 Отговора to “Harem no Jutsu: Как се свалят японски гаджета”

  1. Стрезов Says:

    Метни една тениска насам :)))

  2. Dark_Lord Says:

    ; ) Show me the money.

  3. Стрезов Says:

    … punk😀

  4. Dark_Lord Says:

    Ха, току що гледах Fast and Furious : Tokyo Drift…
    Ммммм… японки!

  5. Eowyn Says:

    ММмм, а защо са ви японски гаджета? Т.е. освен да ви готвят суши? Никога не съм срещала японци (освен туристи, ама не се брои), за да ги познавам, за това питам🙂

  6. Dark_Lord Says:

    Е, в щатите се намират.

  7. Eneya Says:

    Не знам, по филмите са все красиви мацки, с готини очи и хубава кожа и още по-готина коса. Обаче какви са на живо, нямам идея😉
    Но да си намериш гадже от някаква раса, само защото е от дадена раса е леко обидно😉

  8. zbrox Says:

    Японките не са по-различни. Във филмите ест, че ще ги избират някакви много красиви (или поне универсално красиви). Като цяло обаче японките адски много си падат по мъже с европеидни черти. Иди че го разбери. Въпроса е да имате пари за билет до Япония…за връщането не е задължително, предполагам…🙂

  9. Стрезов Says:

    Говори се, че японките били много, много добри в… любовта :)))

    That’s why, maybe

  10. Eowyn Says:

    Трябва да пробвам тогава с японка, че да я сравня със себе си…

  11. Стрезов Says:

    Хубаво🙂 После можеш да метнеш насам резултатите да знаем кого да предпочетем.

  12. Eowyn Says:

    Ама първо трябва да си взема оная тениска, че иначе не знам как ще я хвана🙂 В суши ресторанта до нас може да потърся:)

  13. Dark_Lord Says:

    Леле, леле… каква била тя работата.
    @Eneya – Мммм.. азиатска коса. И кожа. И очи. Изтръпвам. *изтръпва*
    И защо да е обидно? По такъв тип жени си падам, по такъв тип жени бленувам, харесва ми културата им.😉

    @zbrox – Естествено, че си падат по мъже с европеидни черти. Японците и останалите азиатци изглеждат идентични. Не случайно в аниметата героите не приличат на японци, а на европейци.
    Виж тази статия за повече подробности относно деяпонизацията, тоест Nihonjin-banare => http://www.kyotojournal.org/media/animated.html

    @Eowyn – За жалост в САЩ японците са много по-малко от китайците, корейците и т.н. и то не защото популацията им е по-малка, а защото животът в Япония е достатъчно добър, за да не поощрява чак толкова много емиграцията. За това в суши ресторантите и изобщо бутките, които се представят за автентични японски.. ъм.. бутки работят предимно китайци.. което е жалко. А между японските момичета и китайските момичета има огромна разлика, като се започне от държанието и облеклото.. По улиците на Чикаго НЯМА да видите азиатец без красива, спретната прическа, но японците са отличават видимо от останалите с цветните кичури и т.н. За това и фризьорите в Япония (изключвам Франция, може би) са на голяма печалба – и най-обикновените хорица ходят ежедневно в т.н „beauty parlors“😉

    А относно резултатите. I dare you!🙂

  14. Eowyn Says:

    Dare, dare…ама явно първо трябва питам дали са японки в ресторанта…да не се окажат други🙂 Ма като гледам и аз разните му там хентаи – добре се справят, хахахах.

  15. Eneya Says:

    Е какво, имат адски екзотични очи, а косите им са много приятен цвят😉
    Преди година се запознах с едно много странно момиче.
    Казва се Тамзин и е дете от смесен брак. Кожата й е по-скоро бяла, обаче очите й и веждите са азиатски. Само че очите й са зелени. А косата й е черна. Но къдрава. Адски екзотична мацка и много красива.😉
    Ми те за всяка страна твърдят, че жените са много добри… в любовта.
    Аз много се съмнявам да са минавали някакъв кастинг по темата.
    А и при тях секса и повечето подобни неща са ужасно близко до определението табу. Така че не мога да знам.
    Как според вас се е появил хентая? Ми просто нещата си избиват по един или друг начин😉
    Аз пък никога не съм имала мераци по определен културен тип или раса. По-скоро то е просто част от човека. Но всеки си е сам за себе си😉

  16. zbrox Says:

    Не мисля, че японките си падат по европеиди, защото японците си приличат. По-скоро е вярно, че за всяка раса, другите изглеждат еднакво и е обяснимо, свързано е с израстването и заучаването на познати расови черти. Негърче израстнало в бяло приемно семейство също ще мисли, че всички афро-американци му изглеждат еднакви🙂
    По-скоро наистина е свързано с деяпонизацията. Всичко чуждо изглежда хубаво. Дори кестенявите коси🙂 Как ги боядисват в едно такова оранжево-кестеняво не е истина🙂

    А относно японките и секса…българи, които са се възползвали от слабостта на японките към хора с евро черти, са ми казвали, че много крещят. Почти всички при това. Сигурно хентай има пръст в тая работа…

  17. zbrox Says:

    P.S. мисля да крадна изображенията за тези двете тениски и да си ги направя, защото наистина са много яки🙂

  18. Dark_Lord Says:

    @Eneya – Знам за какво говориш! При това подобни момичета не са рядкост, особено ако са от Тайван. Там, заради зачестилата проституция и масовите посещения от европейци, американци и японци (някъде бях чел, че 95% от всички японци посетили Тайван през определен период от време са били мъже!!) жителите са адски странно изглеждащи и кафявата коса и зелените очи са много често срещани. Поне момичетата от Тайван, които познавам са такива, а и лично съм ги питал дали се боядисват. Не можеш да ги виниш де, все пак е малко островче.
    @zbrox – Крадвай ги!
    Не съм специалист (определене не съм специалист!) по тия работи, но от разни четива и Wikipedia съм останал с впечатлението, че сексът не е табу в Япония. Дори напратив. Знаете ли например, че в Япония единственият вид секс, който се счита за проституция е вагиналния? Всичко друго не е наказуемо. Освен това в модерна Япония съществува неофициалния обичай, наречен enjo kosai, при който гимназистки излизат с по-възрастни мъже на среща (чрез сайтове за запознанство) и за една нощ печелят около 50,000 йени.
    Не знам дали сексът при тях е табу. По-скоро разнообразието и експериментирането при тях превръща нашата представа за секса в табу, не мислите ли?

  19. Стрезов Says:

    Абе да ходя и аз с някой чичко да зема 50,000 йени.. Вах мааму.

    Бтв, имаше една приказка, че французойките се делят на проститутки, просто …. и прости … А тя каква се оказа. Легализация на проституцията!

    Дайте да ходим в Холандия, там всичко е легално :)))

    По темата – японките са добри в секса, крещят, ползват анална и орална всякаква друга любов ЛЕГАЛНО, но по-готини от българките няма🙂 Готов съм да се бия за туй🙂 Родното си е родно, казал Бай Ганьо (не знам дали го е казал, свободни съчинения).

    А мисля, че Изтокът изглежда толкова привлекателен именно защото е коренно различен от нашите възприятия; както за нас не е нещо ново да видим рицари в брони, мечове, кораби и не знам си какви работи – лошото е, че ние европеидните лайнари като повече тъпаци си налагаме културата, религията, обичаите и всякакви други глупости на другите. Баси, последните китайски 4-5 филма, които гледах, липсваше всичко традиционно… От музиката до броните.

  20. Стрезов Says:

    Което не изключва, че „Герой“ е най-хубавият и красив филм, правен досега в историята на киното😛😛😉

  21. Dark_Lord Says:

    Да, и аз се дразня на налагането на културата.😦 И виж… каква ирония само. В момента слушам Vangelis – Conquest of Paradise.. саундтракът на 1492: Conquest of Paradise.. който естествено се разказва за Колумб. Повече за песента + видео клип тук: https://worddrow.wordpress.com/2007/02/17/forvm-romanvm/

    Това за французойките съм го чувал, само че беше написано в български вестник, тоест изрезка, която намерих зад едни гаражи, когато си правихме база и дървена къщичка. И вместо французойки бяха сложили „жени“.

  22. Стрезов Says:

    Vangelis rocks!!!! Conquest of Paradise rocks^2!

  23. Dark_Lord Says:

    So desu!🙂

  24. slideworld Says:

    „Седем самураи “ за японското кино смятам , че според мен е един от култовите. За японките мда има нещо с което много привличат , засега нищо повече като представа. Запознах се с едни японци готини хорица и ми оставиха домашен в Токио въпреки , че им обясних , че искам да отида ама пари нема ,те не го възприеха май. Сега наскоро говорих с един кореец много разбран човек ако не се прецакат нещата с мацката мисля да отидем на гости (живеят наблизо за страна). Харесват ми азиатците някак си по лесно понякога се сприятеляват , незнам може аз да съм попадал на такива.
    За японка може би след години като отида някъде на изток. Ех време и пари : ).

  25. Ivka Says:

    здравейте!много ми допадна идеята за тениските,аз обичам весели и оригинални надписи,макар че съм момиче и по-горните едва ли ще ги ползвам…. аз съм просто влюбена в япония и всичко японско,пък и в азиатците по принцип(гледам много азиацки сериали напоследък-корейски,тайландски,японски…)… та ви пиша за да ви кажа за един филм който е много красив и много ми хареса,вие може да сте го гледали ама може и да не сте,е,ако не сте обезателно трябва да го гледате-има го в youtube- Shinobi- Heart under blade- само трябва да станете приятели с този дето го е постнал… много цунки и интересни коментари като цяло…🙂

  26. rafchorm Says:

    Удивительный

Вашият коментар

