Делници, понеделници.. Измръзнаха ми ушите!

Бррррррррррррррррррр! Тия дни са с някакви температури от порядъка на -20 градуса и всичко зъзне. Сняг няма, ако не броим останките на снега преди 2 седмици, които става само за подритване (и гравиране с урина), и ме дразни АДСКИ много.
Не обичам зимата, и това е!

Лягам си петък вечер и се събуждам целия схванат, с болно гърло. В стаята беше все едно тичам гол из Долината на Мразовития Вятър, направо ми се прииска да умра или поне да заспя зимен сън.

По навик погледнах да не би да съм оставил прозореца отворен, но не би. Оказа се, че парното в целия апартамент е капут и си остана в същото положения, и на следващия ден. Добре че румънците отсреща благоволиха да ни дадат една от онези мааалки печки с вентилаторчета, дето по-скоро пречупват въздуха.. Дам, напомни ми дългите бургаски зими. Сняг вали често, задържа се рядко, но като се задържи не ще да се маха. Спомням си как закусвах/обядвах/вечерях, а до мен бучеше непрестанно малката черна печка. Местихме я от стая в стая, а над нея бе само пустия радиатор, върху който все се опъваха нечии крака. Спомени, споооооомени… !!!

Chicago Bears загубиха на финала за супер купата, след един мъчителен час мудна и безинтересна игра. Рекламите (ВИЖТЕ ги!) бяха по-интересни, за бога! Всички (без мен) са много тъжни. Даже определена селекция от индивиди реши да не се яви в училище. Е, не че се интересувате от ръгби, де. То и на мен не ми пукаше особено за резултата, но поне не се чувствах като единствени, който не го е гледал. И за финал, любимата ми реклама.. нека бъдат две:

Вашият коментар

