ACT like a Ninja

Напоследък нещо не ме влече да пиша в блога. Не знам защо, но май ми се натрупаха прекалено много неща на главата.

В училище, по случай наближаващите примерни ACT тестове (подобни на SAT тестовете, за които със сигурност сте чували..) всичко е луднало. Един от тестовете е на 26-ти април! Тогава имам рожден ден! ;/ Както вече казах, всичко е луднало.. Организират се допълнителни класове, предложения за частни уроци, сумати мероприятия се организират. Въй, въй, въй.. *вайка се*. По Американска История (подобно на останалите класове) решихме да си направим тениска, свързана с ACT тестовете. Първоначално бяхме решили да овековечим (и да се изгаврим) с един цитат на любимия президент на даскалката – а именно Теодор Рузвелт. Става въпрос за култовото „Speak softly and carry a big stick„, променено на „Speak softly and carry a 2B pencil„, придружено от карикатура на Рузвелт, стискащ плюшено мече.. or something.

Да, прeдложението си го бива, но аз реших да се направя на луд и надрасках една нинджа, стискаща молив 2B, а отгоре написах „ACT like a Ninja„. Чаткате ли?😀 Те взеха, че го харесаха и ме накараха да нарисувам нинджата на по-голям лист, съгласявайки се да използваме моя дизайн. Weird! Само дето по някое време се обсъждаше фланелкита да са розови… wtf. Дано не са! И да, розовото е популярен цвят сред американците..

Това по-горе е примерен модел на нинджата, която нарисувах. Рисувано със Sharpie.

Напоследък не рисувам чак толкова, и когато ми се драска си рисувам нинджи. Десетки нинджи, някакви изкилифенчени изчадия. Имам много такива на разни листи от тетрадки и рано или късно (по-скоро късно) ще ги сканирам и ще си спретна една аматьорска галерийка.

Освен това вече няколко дена в главата ми плува някаква щуротия, включваща от онези анимацийки, дето ги правят с тетрадките. Ама ме мързииии! ;(

Вашият коментар

