Ако бях, щях.. _| ̄|○

Мда, и аз реших да се поглезотя малко с поредния спам. Не знам кой е писал за тия 20-те неща пръв, знам само че го видях за пръв път в блога на Eneya, а това е достатъчно.

1. Ако бях цвят, щях да бъдазелено. Цвят на душевното спокойствие и символ на природата.

2. Ако бях плод, щях да бъдасмокиня .. (Ficus sycomorus) Duh!. Белена и ароматна, дори и цяла от буркан за сладко. И чаша вода. С лед. 3-4 бучки.

3. Ако бях животно, щях да бъдалемур (Lemur catta). Вечно подскачащ и пермаментно ококорен, с рунтава опашка.

4. Ако бях книга, щях да бъда… енциклопедия. Дебела, хем полезна, хем пълна с ненужни факти и тривиалности.

5. Ако бях дреха, щях да бъдатениска. Задължително с хитроумно послание, някоя мъдрост, сентенция или цитат + забавна картинка.

6. Ако бях бижу, щях да бъда… Ring of Protection +1?

7. Ако бях дърво, щях да бъдаорех (Juglans regia). Моето дърво, според келтския дървесен хороскоп. Красива дървесина, вкусни плодове (въпреки че май ми се възпалява небцето като ям много ядки), дебела сянка и могъщ ствол, подходящ за катерене.

8. Ако бях напитка, щях да бъдаFanta MADNESS. Газира напитка с нетрадиционен, дори уникален вкус на бъз, тръпчивост, приятен син цвят и опаковка с многооки извънземни. Освен това е спряна от производство и разпространявана само в България..

9. Ако бях насекомо, щях да бъда… богомолка (Creobroter gemmatus). Мистериозна, потайна, хищна, спотайваща се, обезглавяваща и готова да се жертва в името на бъдещето, като цяло. Държа на този вид богомолка, заради „: )“.

10. Ако бях песен, щях да бъда.. балада. Тъжна, възхваляваща. Кара кръвта да кипи и праща сетивата на публиката в далечни земи.. под съпровода на нежната арфа и тихата флейта. Като Blind Guardian – The Bard’s Song – In The Forest..

11. Ако бях филм, щях да бъда… приключенски блокбъстър. Дали ще е уестърн, фантастичен или в бъдещето – няма значение. Може и нещо в стил steam punk, но задължително да включва групичка различаващи се герои, оръжия и насилие.

12. Ако бях подарък, щях да бъдадобре скрита изненада. Символичен, и все пак приложим подарък, скрит на подходящо място. Открива се само ако се потърси, а до скривалището водят куп улики и логически задачи. Малко, но от сърце.

13. Ако бях град, щях да бъдаТокио Анкх-Морпорк Като Чикаго, само че по-ориенталско.. И японско, естествено. Със суши.. и така. Градъ на иляди изненади!

14. Ако бях месец, щях да бъдаАприл. Пролетен месец, моя месец, защото съм роден в края му. Изключително красиво, почва да се затопля, всичко ухае на хубаво, слънцето свети, птичките пеят..

15. Ако бях цвете, щях да бъда… див карамфил (Dianthus caryophyllus). Непокорен, ароматен с жилаво стебълце и красиви венчелистчета. Перфектното цвете.

16. Ако бях изобретение, щях да бъда… швейцарско, армейско, джобно ножче „Викторинокс“. Малко, компактно, полезно и безопасно. Пък и си е доста шикозно. Пък..

17. Ако бях сграда, щях да бъда… Лувъра. Едно от малкото френски неща, които ми харесват. Задължителна спирка в списъка ми с места, които трябва да видя. В Лувъра има неща, които просто не са за изпускане..

18. Ако бях отговор, щях да бъда… 42. Ясно е защо.

19. Ако бях дума, щях да бъда… clairvoyant (англ. от фр. – ясновидец, проницателен) или нещо японско. Имам толкова много любими думи, а нито една не ми идва на ум. Пуста избирателна пропускливост.

20. Ако бях мебел, щях да бъдастол. С висока, мека облегалка, място за ръцете, въртящ се… абе общо взето – перфектния стол. Като моя, само дето моя е от Пиза.

8 Отговора to “Ако бях, щях.. _| ̄|○”

  1. Blade Says:

    9. Ако бях насекомо, щях да бъда… богомолка (Creobroter gemmatus). Мистериозна, потайна, хищна, спотайваща се, обезглавяваща…

    Хахаха, само женските обезглавяваха, ако не се лъжа :))))

  2. exiler Says:

    Ако беше идиот … щях да те залея с компот.

  3. worddrow Says:

    Женските обезглавяват през размножителния период, но на мъжките не им пречи да обезглавяват преди това.

  4. johnnyjoint Says:

    8. Ако бях напитка, щях да бъда… Fanta MADNESS. Газира напитка с нетрадиционен, дори уникален вкус на бъз, тръпчивост, приятен син цвят и опаковка с многооки извънземни. Освен това е спряна от производство и разпространявана само в България..
    Ммм и на мене ми беше любимата ,ама май не я правят вече😦

  5. mealie Says:

    ако бях алкохол…щях да имам 70% спиртно съдържание. хората щяха едновременно да ме обичат и лекинко да се боят от мен.

  6. worddrow Says:

    Да, Fanta MADNESS вече не се прави. За нея и за още куп други измишльотини съм писал ей тука – https://worddrow.wordpress.com/2006/12/01/ – втората статия

  7. So Says:

    da go beshe izmislil pone sam, a ne da prevejdash kato mashina!!!

  8. worddrow Says:

    .. Ъъъ… кое да съм бил измислял и кое съм превеждал като машина?

Вашият коментар

