Quidquid latine dictum sit, altum viditur!

WTF! Направих си този удивително странен тест и ми се падна възможно най-глупавия резултат. Не, наистина – възможно най-глупавия резултат. Не само е наистина странен ами…. Ох, не знам защо, но се издразних, защото не ми се падна „Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?“, което си е едно от моите любими латински изразчета. ;/ Означава „Това под тогата ти свитък ли е, или просто се радваш да ме видиш?“ ^_^ Но не би, за мен остана най-олигофренската „препечена“ фраза.. WTF!

Which Weird Latin Phrase Are You?

Да, да.. знам, че „всичко казано на латински звучи мъдро“ (виж заглавието)… но дали наистина е толкова мъдро? Ъм.. ок.. Furnulum pani nolo. Елементарно изречение, което може да бъде преведено без абсолютно никакви познания по латински. Е, може и да преувеличавам, но май е така. Добре де, не е така, защото една от думите е прекалено модерна. И все пак „furnulum“ си звучи като „фурна“, а „pani“.. от уроците по испански знам, че „pan“ e „хляб“. Стига съм ви мъчил! ;/

Не искам препечена филийка“ !? What… the… fuck? Не, наистина… Не можеше ли да получа нещо по-смислено, нещо по-забавно.. по-сложно? Не обичам препечени филйки! Ям ги само когато ме боли корема! И тостерите ме дразнят! Аз си ИМАМ тостер, нищо че не съм го ползвал от няколко зими.. Не искам тостер.. не искам тостер.. не искам тостер. FUCK YOU, MOTHERFUCKING TOASTER! FUCK YOU!??! FUCK YOU!
Проклети албански реотани…

5 Отговора to “Quidquid latine dictum sit, altum viditur!”

  1. Калин Says:

    Не „тостер“. Препечена филийка или, в най-лошия случай, тост. Но не „тостер“, за бога…

    Калин, преводачът пурист😀

  2. worddrow Says:

    Да, да и аз съм на това мнение, но не бях 100% сигурен и проверих в нета. ^_^ Излиза, че преводът е грешен.

  3. Eneya Says:

    Ххаха.
    С теб трябва да НЕ си разделим една препечена филийка😉
    Здраве да е.
    То нали това пише – странни латински реплики😉

  4. me Says:


    Хаха, Дарки, гушни си тостера и си прави филийки :Р

  5. Furnulum pani nolo! II « Смокини и черници! Says:

    […] преди около седмица изпаднах в нервна криза, заради един тостер и няколко препечени филийки. Все още ме държи и преди да легна се моля на <insert random […]

Вашият коментар

