[18+] Черната Овца

В този пост имам да пиша за какви ли не овчи проблеми. Но нека започна по същество.

Тези от вас, които са имали щастието да играят Warcraft III, със сигурност (дали?) знаят за двете бонус карти в нея. Eдна от тях е и „The Death Sheep„. В нея вие сте един нещастен Паладин, който трябва да избягва разни овце и прасета, взривяващи се при допир. Е, какво им е лошото на овцете?
Овцетe са cool. Овцете са evil.

WTF?!? НЕ МИ ВЯРВАТЕ? ВИЖТЕ САМИ!

Не е подходящо за малки деца и хора със слаби сърца!

Black Sheep

Почти съм сигурен, че филмът е истински, но не намерих нещо, което да потвърди предположенията ми. В YouTube някои потребители също споменават, че филмът е реален, но… май не ми се ще да им вярвам. Понякога коментарите в YouTube все едно са дело на армия от ботове с IQ по-ниско от стайната температура (в Целзий!). А иначе видеото е доста страшно, а? Действието се развива в красива Нова Зеландия, където има около 40 милиона овце, увце, уфце, офце, овсе, офсе, агънца, агънценца и т.н. И зомбирани овце мутанти, by the way. И Weresheep O_o !??

Когато някой спомене „Черната овца“, обаче не се сещам за кръвожадни пухкави изродчета. No, sir! Първите ми две асоциации са коренно различни..

Sven Bomwollen – Черен овен, който припка най-невинно по польeто, за да задоволи белите овце по възможно най-порочния начин. Играта е доста популярна сред първолаците в компютърните клубове. Хм… защо ли? Иначе преди седмица трябваше да мина през няколко дузини немски сайтове за да си я изтегля. Поне успях, де. Бее.. беее! Бее!

За втора асоциация ми се искаше да спомена Super Sheep оръжието от Worms Armageddon, но щях да излъжа. Ако погледнете заглавието на този постинг ще разберете за какво иде реч.

Точно така, Ахат – Черната Овца! БГ Рок РУЛЗ.. er.. sort of.. 😉 Лириките са най-долу..

Ами WarSheep-ската игра в ICQ eXtraz? Направо велика, казвам ви! Рядко я играя, защото отнема доста време и обикновено е винаги равностойна (а аз обичам да доминирам през цялото време). Въпреки, че почти винаги печеля се страхувам да не загубя, защото после ми става едно такова… „Тъпа овца.. тъпа овца„. Има адските лафове в тая игрица! 😀

Ако ви се играе, номерът ми е 266-128-723!

Ахат – Черната Овца 

Бавно ни залива морето
от сиви тягостни дни,
умът не слуша сърцето,
а вечно смята и бди.
Падаме в калта затъваме до шия в нея,
виновни търсим за да успеем
невинни в калта да заспим.
Хората сега са глупави стада,
стискайки зъби подават си ръка,
не, аз не мога да спя сега!

Аз сам си избрах тази съдба,
вечната черна овца!

Всяка глупост има си време,
да стане малка правда дори,
щом овчарят почне да дреме,
а стадото да точи зъби.
Злото ни поглъща с грозната си паст,
никой не посмя да чуе моя глас,
браните с рогца жалката си власт,
не, аз не мога да съм като вас!

Аз сам си избрах тази съдба,
вечната черна овца!

Сложил бях на карта сетния си час,
никой не посмя да чуе моя глас,
черен съм сега и в профил и в анфас,
не аз не мога да съм като вас!

Аз сам си избрах тази съдба,
вечната черна овца!

4 Коментари to “[18+] Черната Овца”

  1. [18+] Секс с делфини!? « Смокини и черници! Says:

    […] секс с делфин, кажете ми? Не, сериозно. Разбирам да е с овцете или козичките в полето, с кучето, дори кравата или […]

  2. Св. Георги ще помолим.. (Ой, ламьо) « Смокини и черници! Says:

    […] Беее.. […]

  3. Dimo Says:

    4e to si ima film i se kazva black sheep 2007
    tfa e trailara my 😀

  4. gabi Says:

    na men problema mi e kak da q iztegle kajete mi molq da e-mail adresa iassmina@abv.bg

Вашият коментар

