7 неща, които не знаете за мен

Седем неща, които малцина знаят за нея написа Eneya (леле, каква чевръста рима), седем неща, които не знаете за мене, ще напиша и аз, за да продължа инициативата.

1. Смятам, че името ми е едно от най-красивите имена на света, но се страхувам да го произнеса на английски.
2. Ако бях момиче, щях да се казвам Стелла (лат. stella – звезда), а сестра ми Габриела – Галин.
3. Обичам да събирам всякакви видове memorabilia – автографи, неща с антикварна стойност, а напоследък – значки и стикери.
4. Едно от най-омразните ми неща е да си купувам дрехи и да ги меря. Това не ми пречи да меря десетки фланелки с остроумни надписи и картинки, by the way.
5. Като малък съм писал с лявата ръка, но под влиянието на леличките в детската градина съм се научил да пиша с дясната, което прави и до ден днешен. По принцип съм „скрит левичар“ (звучи малко като closet pervert ^_^) – върша много неща с лявата ръка несъзнателно, но предпочитам да боравя с дясната ръка.
6. Роден съм месец и половина преждевременно. Трябвало е да бъда Близнаци, а съм Телец. Асцедентът ми е Близнаци и по принцип съм мелез между двата звездни знака. Кон съм в Китайския Зодиак, а в Келтския хороскоп съм Орех.
7. В апартамента висят два мои автопортрета, които не приличат на мен. Единият е изцяло въглен, а другия иска да има нещо общо с кубизма..

+1 от мен си😉 – Не мога да карам колело.

Всички, чиито банери съм сложил в блота си.. ще се радвам ако поемете напред инициативата😉

8 Отговора to “7 неща, които не знаете за мен”

  1. Daggerstab Says:

    Което ми напомня, че отдавна се каня да сменя моя банер…🙂

    Добре, ще се опитам да измъдря седем…

  2. Eneya Says:

    Олеле, телец…
    Това обяснява някои неща.
    Принципно не вярвам в зодиаците, но това не се отнася за телците.
    Не познавам телец, който да не е едно към едно с описанието дадено за зодията му.😉
    Кажи ми, има ли някакъв начин да си прескочите ината?

  3. worddrow Says:

    Да. Полугола мадама.🙂

  4. Valery’s Mlog » Поне пет неща Says:

    […] Елена, Дончо, Йовко, dzver, Kaladan, HackMan, Gregg, eneya, bojil, ratm18, UnderLog, worddrow… Хвърлям ръкавицата на Kay, maniax, mordred, Мила, Ицаци, […]

  5. Blade Says:

    http://www.strezov.net/bg/news.php

    +3😉

  6. мрън Says:

    м аз ги знаех няколко от нещата =)

  7. exiler Says:

    Какво правиш с лявата ръка, бе? Я разкрий!😛

  8. The Land Under the Shadow Says:

    Пет неща, които (вероятно) не знаете за мен

    Вероятно хората, които следят българските блог-агрегатори вече им е писнало да срещат подобни заглавия. Един блогър дори открито възропт…

Вашият коментар

