Уук?!?

Реших да си направя поредния тест, вдъхновен от постинга на Lady (А дали ГОТВИ като Леля Ог?), в блога й, наречен „Бодливи Мисли„, но ние определено мислим еднакво, що се отнася до колоритния Свят на Диска. Е, нямаме едни и същи резултати, но е важен факта, че сме фенове. До сега не съм срещал апатични фенове на Пратчет. Миерин, от „Капка Мъгла“ и Тинчето са Керът Айрънфаундърсън.

С изненада установих, че аз съм Библиотекарят. Ййк!!! Хич и не предполагах, че ще го има в класацията, но явно любознателността ми и обичта ми към книгите са на прекалено преден план. Орангутанът е един от любимите ми персонажи и се радвам, че този тест ме изкара ако не магьосник от Невидимия Университет или псевдомаг и страхливец извън него, то поне човекоподобно. А, и всеки път като ям фъстъци…
.. от тези с обелките, няма как да не се сетя за добрия стар орангутан, пък и в момента имам поне дузина банани и разни други плодове. Даже до сега ядох нар. Обичам нар.

You’re the Librarian! Once a wizard, now an Orang-utan (due to an unfortunate magical accident), you refuse to be turned back for a few reasons: In this form, it’s easier to reach the shelves and hold more books; having the strength of five men makes people return their books on time; life’s great philosophical questions boil down to “when do I get my next banana? You say „Oook“ but are usually understood well enough.

 

The Librarian
 
88%
Carrot Ironfounderson
 
81%
Lord Havelock Vetinari
 
75%
Esmerelda Weatherwax
 
75%
Rincewind
 
69%
Commander Samuel Vimes
 
63%
Greebo
 
56%
Gytha (Nanny) Ogg
 
56%
Death
 
44%
Cohen The Barbarian
 
31%

Тестът ми напомни за екранизацията на „Дядо Прас„, която видях малко след Коледа и малко преди Нова Година. Като цяло съм адски доволен от актьорите, декорите и изобщо всичко във филма,като естествено имам и забележки. Но няма да говоря за филма. Повече от очевидно е в кои отношения подскача, и в кои – куца (кхъ..Смърт..кхъ). Тук е момента и времето да похваля Мишел Докъри за доброто вживяване в ролята на Сюзън. Филмът излиза на DVD този Великден. Помолете се на The Soul Cake Duck да ви го донесе за подарък.

Цялата тая работа с актьорите и множеството добри изпълнения ме накара да се замисля и то доста… Кои актьори биха били най-подходящи за ролята на Ветинари (най-вече!!!), Ринсуинд и Керът (майка ми постоянно се чуди по тоя въпрос). Ще бъде труден избор, наистина.

Ууук!?

5 Отговора to “Уук?!?”

  1. Комитата Says:

    Поздрави! И мен теста ме изкара библиотекар😉

  2. Blade Says:

    You are Captain Carrot Ironfounderson of the City Watch in the greatest city on the Disc – Ankh-Morprok! A truly good natured, honest guy, who knows everyone, and is liked by all. Technically a dwarf, but only by adoption. You’d rather not be reminded that you are the true heir to the throne, but that does explain why people naturally follow your orders!

    Хехе.

  3. мрън Says:

    дарки и аз съм библиотекаря
    пичове сме, и пички де ^^

  4. worddrow Says:

    Ууук! Уук!

  5. Музика за душата: Ууукеле! « Смокини и черници! Says:

    […] асоциативно подсъзнание моментално дава живот на огромен орангутан, берящ лалета под звуците на въпросния инструмент.. […]

Вашият коментар

