Cappuccino Art

Споменах ли, че обожавам капучиното? Това е може би единствената напитка, която не ме мързи да си направя. Наистина го обожавам.. В момента имам нова кутийка Nesquik и пълно шише с мляко, което означава, че ще се поглезотя малко. Обичам капучиното с много захар. Две големи супени лъжици какао, една супена лъжица захар, понякога и още една половинка… за вкус. Яд ме е, че го изпивам много бързо и не успявам да се насладя на вкуса му. ; /

Когато бях по-малък си внушавах, че пиенето на какао ме прави по умен, защото редях по-бързо големите пъзели. Дам..

And now for something completely different..
На ви малко Изкуство с Капучино! Unbealievable!


Леко вампирясало зайче. Зомбайо!!!!!


Това ми прилича на оная зелена слуз от Ловци на Духове..


Колкото повече – толкова по-добре. Нали, Мечо?


‘Cause I’m the sun.. I’m the sun…

Еdit : Опитах, но НЕ СТАНА! ;( ;( ;( !!!!

5 Отговора to “Cappuccino Art”

  1. MAria Says:

    Капучино значи да има кафе, ако се не лъжа!?!?

  2. worddrow Says:

    А, верно.

  3. Marfa Says:

    Опитвала съм и аз да правя такива неща с кафето, ама не ми се удаде нито веднъж😦 Гадове, кой ги знае на к’ви курсове ходят! А много ми се искаше да си направя залез😕 Ех, здраве да е.

    Между другото, поучих се от съвета ти и сложих кисели краставички в пилето с гъби. Следващия път повече ше слушам и по-малко ще говоря, обещавам!😳 Много вкусно стана, мммммм!🙂

  4. worddrow Says:

    Аааааа! Йес! Браво!
    Сега: правиш една голяма порция, слагаш в кутийка, пакетче и пукаща опаковка и пращаш до Щатите!🙂

  5. Marfa Says:

    😦 Не си представям да стигне навреме…😕 Ама ако ти се случи да ти се отвори път към родината, ше те уредя!😉

Вашият коментар

