Millenium 2, Year 7: //.Predictions

Честита Нова Година!🙂

E, макар със закъснение и аз реших да се сбогувам с отминалата година, посрещайки седмата зима от второто хилядолетие. Какво ми донесе 2006-та? Много радости и разочарования, както винаги. Едно от нещата, с които ще я запомня е лятната ваканция в България и срещата ми с много стари и нови муцуни. Освен тоза дадох живот и на своя блог, „Смокини и Черници„, върху който положих адски много усилия. Не беше лека година, а ето че малко по малко я забравям. Ще ми отнеме известно време, преди да отвикна с въвеждането на миналата година в полето за дати. Но и това ще стане, рано или късно.

2007-ма година! Годината на Прасето, според китайския зодиак.
Според него аз съм зодия Кон, а според този хороскоп, ето какво ме чака през 2007-ма:

Кон (1966 – плюс/минус 12 години) Конят най-накрая ще се види с пари и ще успее да купи всичко, което иска, като например автомобил или жилище, да осъществи плановете си. Годината ще е особено добра и то не само от материална гледна точка. Качеството на живота на Коня ще се подобри, ще нараснат обаче работата и ангажиментите му.

Айде, набори! Ставаме на 17 тая година и почваме работа, а? Не знам за вас, но за мен това е вярно. Почвам новата година с работа и пари в джоба (само дето още не са ми га дали), а следващият месец ще бъде ужасяващо непривлекателен. Чакат ме класни – по 2-3 на ден и още много други работи. Ангажиментите наистина са повечко и лека по лека примката се затяга около крехката ми шия. Поне имам пари в джоба (горе-долу) и ще мога да си купя каквото поискам (горе-долу), за което не се оплаквам. Малко по малко извоювам своята независимост, а? Само дето хич не искам да съм независим, но това е друга история…

2007, huh? Набързо и по памет ще се постарая да изброя някои от нещата, които очаквам, ако не с нетърпение, то поне.. ги очаквам?

България в ЕС. Най-накрая ще видим какво ще стане. Няма да дърдоря за положителните и отрицателните страни на присъединяването ни към ЕU. Прекалено е рано, за да кажа каквото и да е. Ако до 10-20 години нещата се оправят.. кой знае.. може и да се върна в България.

На 12-ти февруари „Смокини и Черници“ става на 1 годинка! По принцип бях запланувал един конкурс с награда, но се отказах. Прекалено много работа се отваря по тоя начин. Обещавам за рождения ден на блога по един въздългичък пост, нов банер, нов вид, изобщо очаквайте адски много нещица.

На 26-ти април ставам на 17 години. Хари Потър ще стане на 37, ако оцелее след финалния сблъсък с Лорд Волдемор в седмата (и дано не последна) книга – „Harry Potter and the Deathly Hallows„. Дали теорията ми ще се оказа вярна? Хари също ще стане на 17 години по време на седмата година! Дали ще видим за последен, седми път Хогуортс от вътре? Дали доброто ще победи злото? На чия страна е Снейп, God Damn Him!
Освен ако някоя известна личност не гушне букета (Буш?) или не се „случи“ поредния терористичен атентат, излизането на седмата книга ще бъде явлението на годината!

През 2007-ма се очаква и небивала експлозия от обещаващия филмови заглавия! Тези, за които се сещам са..

* Pirates of the Caribbean : At Worlds End : Третата част от „Карибски пирати“! Вторият филм вдигна летвата, да видим дали и третият ще успее да зарадва публиката! Чак сега разбрах окончателното заглавие на филма.. и още нещо. Познайте кой СЪЩО ще участва? Чоу Юн-Фат, в ролята на Капитан Сао Фенг.
* Harry Potter and the Order of the Phoenix : Eкранизация по петата и, за сега най-дебела книга от поредицата за младия магьосник, по вълнуващия едноименен роман на Дж. К. Роулинг! Премиерата ще е на 13-ти Юли в Щатите, Великобритания и Канада и на 11-ти Юли във Франция (проклети французи). Шестият филм от поредицата е заплануван за следващата, 2008-ма година. Something wicked this way comes.. Трейлър
* SAW IV – I SAW that coming!😀 Четвъртата част от поредицата „Убийствен пъзел“ е на лице и се очаква да излезне по кината чааак през далечен Октомври. За сега неофициално са обявени 5 филма, понеже Тобин Бел (Jigsaw) е подписал договор за толкова продукции. Това не означава, че други SAW филми няма да има. Носят се слухове за цели СЕДЕМ, което на мен ми се струва невъзможно, но бих изгледал филмите с интерес. Все още не съм гледал SAW II.. и ми е много любопитно как злодеят ще се появи в четвъртия и петия филм след като му разказаха играта.. <spoiler>с ъглошлайф ли беше?</spoiler>. Ретроспекция? Само глас, може би? Дух? Кой знае. SAW поредицата е непредсказуема… How much blood would you shed to stay alive?
* Sin City 2 – Продължението на стопроцентовия коктейл от драма и ЕКШЪН. За тази година, „Sin City 2“ се очертава да бъде втория филм под съпровода и по едноименния комикс на Франк Милър. Другият филм е „300“. За него съм писал по-долу.
* 300 : Битката при Термопили. Всеки знае за нея, никой не знае дали „300“ ще си струва.. и все пак.. ще се гледа. Самото присъствие на думичката „hell“ ме притеснява.. и то доста. Без съмнение тази екранизация на едноименния комикс щебъде поредната американщина. Трейлър
* Spider-man 3 : Отново Спайдърмен, само че в нов костюм. Враговете също са нови и още по-опасни (or are they?), а аз най-накрая трябва да видя втория филм. Тийзър
* Alien vs. Predator 2 : Втора епична битка между Хищника и Пришълеца? Много хора останаха разочаровани от първия филм, но на мен ми хареса, а съм гледал само оригиналния „Хищника“ и ни един „Пришълеца„.
* (American McGee’s?) Alice – Филм, по нашумялата отдавна едноименна игра и (пародия/гавра?) и почти едноименното произведение на Луис Карол. В главната роля – Сара Мишел Гелар, a.k.a Бъфи, Убийцата на Вампири.
* The Alchemist
: По нашумялата книга на бразилския писател, Паоло Коелю. В IMDb нямаха никаква информация за филма, за това се поразтърсих и попаднах на ето този сайт. Книгата съм я започнал, но не успях да я довърша. След известно време ще я почна наново. Добра е, като замисъл. Все пак е нещо като приказка. Странното е, че директор на филма е… Лорънс Фишбърн?

И още много други, за които ме мързи да поствам линк…

Един коментар to “Millenium 2, Year 7: //.Predictions”

  1. мрън Says:

    ЧНГ със закъснение =)
    Ам информирах се за филмите които си казал и както изглежда ще гледам само пиратите, при добри възможности %)

Вашият коментар

