Harry Potter and the Deathly Hallows

Не мога да повярвам, че научавам за заглавието на седмата книга… толкова късно! Но аз съм си виновен, да, защото вече не посещавам Mugglenet редовно! Спомням си как миналата година бях един от многото geek-ове, които очакваха с нетърпение ъпдейт в официалния сайт на Роулинг. Даже имам скрийншот с резултата от поредното отваряне на вратата и телеграмата, която съобщи заглавието на шестата книга, а именно – Harry Potter and the Half-Blood Prince„. Какво ли означава заглавието на седмата книга?

Имам своите хипотези и дребни предположения, но не бих рискувал да ги разкрия, защото предположенията ми за шестата книга се оказаха много, ама много грешни. Кога ли ще е готова седмата книга? Все още съм фен на датата „7. 07. 2007“, въпреки многото негативни фактори. Не знам, не знам. Очаквам с нетърпение седмата книга.. The Saga Ends!

5 Отговора to “Harry Potter and the Deathly Hallows”

  1. exiler Says:

    Go go go!
    Give me a H, give me an A,
    give me a R, give me and R again! Oh, yeah!
    Give me an Y!
    Give me a shorter skirt!

    Go go go … Harry!

  2. worddrow Says:

    Oh, for the love of Gryffindor.

  3. ptsikov Says:

    Ето една моя хипотеза: Дъмбълдор не е мъртъв😉 Добре де… не е съвсем моя, но си струва да си помисли човек върху нея!

    Аз обаче не искам последната книга да идва… това би означавало че всичко свършва! И няма да има Хари Потър повече…

  4. worddrow Says:

    Естествено, че не е мъртъв!

  5. mim4eto Says:

    Споко, човече!!! Не се впрягай толкова!!! И аз научих късно , обаче не се притеснявам , защото какво значение има кога, по – важно е как ще и с го ще споделиш!!!

Вашият коментар

