Samurai Mime

В търсене на интересни неща и цъкайки на споделени линкове, (10x, arya_stark!) случайно се „спънах“ и попаднах на лудия Michel Courtemanche (Мишел Кортеманш?!) поредния актьор-феномен (и франкофон от Квебек, за жалост), който по принцип се води Мим, само дето не е Мим, ами някъв изверг от Looney Tunes. И е леко страшничък. Shintosomenasai!😀 Oooooh! Oooooh! Вижте го какъв е откачалка!

Естествено, скечът със самурая не е единствената мания от репертоара му. Лично аз съм гледал и неговия Wieghtlifter mime, което ако не по-добро, то поне е на нивото на Samurai mime.

4 Отговора to “Samurai Mime”

  1. Passenger Says:

    Тоя верно е накакъв анимационен😀

  2. Passenger Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=O9OoGnJpDJU&NR забравих да аддна и това

  3. Eneya Says:

    *смее се* Яко.
    Аз не го бях виждала, ама това защото не съм отваряла блогове от Петък, а после директно ми пратиха линка😉
    Браво, хубава щуротия е.

  4. valbaily Says:

    Радвам се ,че сте намерили негови скечове!🙂 аз съм голям фен на Кортеманж. Имам едно негово цяло шоу и дълго търсих други нови.

Вашият коментар

