Първия работен ден

Е, и това се случи. Dark_Lord започна за работи, макар и не за постоянно. Работата не е нещо особено, не е лека, но не и прекалено тежка. Работя заедно с баща ми, майка ми и още няколко българи в двуетажен фитнес център до един от богаташките квартали. Каква правя? Чистя. Нямам определени задължения, защото си разпределяме работата. Вчера ми беше първия работен ден и ми трябваше около половин час, за да свикна с мястото. По принцип нещата, които правех не бяха кой знае какво. Разхождах се с ядна кофа, изпразвах кошчетата за боклук, сменях торбите. Като казвам кошчета, представете си поне трийсетина такива – има по 1-2 във всеки офис, съблекалните (мъжки и женски), тоалетните, тенис кортовете, антрето и т.н. Нямам нищо против работата с кошчетата – най-много да има някоя разлита вода или сок, все пак това не е закусвалня. Обаче.. обаче… не искам да чистя дамските тоалетни. Защо ли? Ми… някак си странно ми идват използваните тампони. Да. ;/ Ъгх….

Пуснах и прахосмукачка в мъжката съблякалня до сауната, забърсах малко прах, изпразних кошчетата в тоалетните и покрих част от баскетболното игрище със стирката. По едно време попаднах на една конферетна зала и на една от масите имаше малко чипс с мексикански сос. Огледах се за камери и посветих 1-2 минути, за да се подкрепя. Иначе почти през цялото време пиех вода с лимон.

В началото ме хвана страх в съблекалните и около тенис кортовете, защото бях сам, а и съм гледал не един или два филми на ужасите и знам какво става на такива места. ;/

В 10 бяхме там, отне ни около половин час да се приготвим и свършихме към 3 сутринта.. което прави около 5 часа работа. За цялата тая работа получих 50 долара. 50 долара са си $50, а днес надявам се ще станат $100.

Капка по капка, вир става.😉

Един коментар to “Първия работен ден”

  1. exiler Says:

    Ако лятото ми даваха по 50$ на ден … то накрая нямаше да взема 180 лева, а … 2250 лева. С които да си купя Мощния компютър, PS2 и да остане за банкет в Хотел България.

    Това е теоритично, де. Чиста математика, както му викат.

    Относно съблекалните – не съм гледал много филми на ужасите. Какво става там ??

Вашият коментар

