Защо проклетите жабари не ме оставят на мира?

„Искате да свирите на мен?
Държите се сякаш познавате
всички дупчици на ума и сърцето ми.
Искате да изтръгнете скрития звук на тайната ми,
да ме просвирите от най-ниската до най-високата ми ноти?
Не!
За какъвто щете инструмент ме смятайте –
можете да ме разстроите, но не и да свирите на мен!“  

– Хамлет

И ето. Всичко се повтаря, отново и отново! Няма мирясване! Проклетите италианци отново ми имат зъб. Влезнах си в сайта. Потърсих Monkey Island – The Curse of Monkey Island, дори най-подробно проверих дали файлът е италиански, рових се из URL-ове, лазех из тунели, газех из проклети мочурища, падах, ставах, пълзях… Какво ли не направих! Уви, проклетата игра е отново на италиански! Гнилост и зараза! Защо? Защо все на мен се случва, а? Толкова ли не могат тия проклети жабари (Mi scusi, signor Bocelli!) да четат на английски, ами трябва да си превеждат всичко!!!!! И защо никога не си пишат в заглавията по едно „ITALIAN“. И едно „Italiano“ ще свърши работа, GOD DAMN IT! Писна ми! Писна ми, не издържам вече! Тегля още две игри – Grim Fandango (нова версия) и Worms Armageddon. Ако някоя от тях е на чужд език или не бачка като хората, кълна се, повече няма да играя на която и да е игра, ако ще да ми плащат и да ме молят! То бива, бива.. веднъж.. дваж… ама три пъти. Не!

НЕ!

2 Отговора to “Защо проклетите жабари не ме оставят на мира?”

  1. йоана Says:

    Кофти, аз така си бях изтеглила незабелязано Сиберия-та на италиански. Бтв имам и Мънки айлънд и грим фанданго на нормален говорим език, ако не ги откриеш пиши да се организирам да ги кача някъде.

    А каква е таз „нова версия“ на Грим Фанданго?

  2. йоана Says:

    уф сори чак сега видях че е от 2006 поста🙂

Вашият коментар

