Жалката история с медиците в Либия

По принцип не обичам да се заяждам, когато някой допусне правописна грешка или използва даден чужд език неправилно (всъщност това е една долна и гнусна лъжа), но понякога не успявам да се сдържа.

Сигурен съм, че всеки един от вас е чул за смъртната присъда на петте медицински сестри и палестинския лекар, която бе обявена днес и съм също толкова сигурен, че сте получили поне един линк за подписване на петиции или някакъв текст, който ви кара да направите нещо. Поне аз получих, де. И нещо ми направи много лошо впечатление. По принцип съм съгласен с петицията, в която за сега има почти 20,000 „подписа“, но с това не съм :

В Либия потвардиха смъртната присъда на мед.сестри! В знак на протест моля поставете [V] пред името си !!!
Не че ще се промени нещо в шибаните глави на съдиите в Либия, но поне ние да не спираме да мислим за тях и за НАДЕЖДА !!!
Моля разпространете това съобщение независимо дали абонатите са от други държави или не!!!
Защото сме БЪЛГАРИ… (flag:bg)

In Libia confirm death sentence of nurce !!! In sign of protest please past [V] before your name !!!
This don’t change nothing in fuck heads of judge in Libia, but any rate we don’t stopping thick to them and to the hope !!!
Please spread this announce independence whether the subscribers from different countrys or no !!!
Because we are BULGERIANS

Пратиха ми го по Skype (никът ми там е scalpelandexis) и съм bold-нал сгрешените думи. Че си личи, че е писано от неграмотен човек – личи си. Някои от вас ще кажат „И какво от това? Важно е желанието!“. Да, ама не! Разбирам да са сгрешили името на държавата-„тиранин“, но да напишат BulgErians.. Не, това вече не е хубаво. Това е жалко. Поредният псевдопатриот. И защо, кажете ми никой не се сети да плачка за нашите медици ПРЕДИ да ги обяват за разстрел, ПРЕД мрежата да се ВЗРИВИ от подобни обръщения? Поне човекът се е сетил, че това мизерно chainletter-ченце няма да промени нищо. Най-много да ядоса някой, който го е грижа за родината.

Не знам. Чел съм различни мнения по въпроса и като повечето българи съм на мнение, че нашите медицински сестри, както и палестинецът са напълно невинни и са в центрофугата на една злобна политическа интрига. Не пледирам, че съм особено информиран по този случай и със сигурност не мога да кажа, че изпитвам интерес! И все пак… и все пак не мога да не изкажа своите опасения. Със сигурност не само на мен ми прави впечатление чудовищната сума, която либийците искат, нали? Доста висока сума, да. Имаше нещо преди за някакъв дълг, който Либия ни дължи и някой беше казал, че дългът е горе-долу същият като парите, които Либийците ни искат, за да отпратят медиците. Хм, това ухае неприятно! И на всичкото отгоре дочух, че искат да освободят някакъв терорист от доживотната му присъда в Шотландски затвор. Ха!

Фактите настрана. Оставям интригите на политическите глави.

4 Отговора to “Жалката история с медиците в Либия”

  1. shaio Says:

    наскоро имаше много хубаво ентри в един блог /не помня кой, ама май беше тук/, относно катастрофата в бяла. та и тук се получава малко така.
    това ‘да покажем че сме българи’, понякога придобива ужасно грозни краски. всъщност почти винаги. цялата тая история с кръстчета и ве-та пред никовете, ми прилича на ‘ако не препратиш това съобщение на 1123907455972-ма през следващите осемнайсет секунди, светът ще свърши, като ти си виновен за което, и вечно ще гориш в ада. или поне ще ти умре котката.’ айде няма нужда.

  2. Andro Says:

    Сещам се, че приказките за плащане на откуп за наш’те медици (или както там предпочитат да го наричат) за пръв път ми изпуваха пред погледа малко след като Либия си призна за Локърби и се съгласи да изплати обезщетения.

  3. ани Says:

    Вместо да коментирате това което е написано и какво да си сложите пред ника, замислете се за тях за медиците. Те са БЪЛГАРИ като мен и като вас. Ние сме един народ който трябва да се подкрепя. Колко пъти на ден някой от вас се сеща за тях? Не е важно кой какво е направил за да ги подкрепи а е важното че се подкрепят.Както автора на това нешто от горе казва че трябва да им се вдъхне НАДЕЖДА! Аз ги подкрепям и съм съгласна с всичко което е написано отгоре. НИЕ СМЕ С ВАС!

  4. worddrow Says:

    ДА, МЕДИЦИ! ВИЖТЕ НИ! НИЕ СМЕ С ВАС!

    Um… so?

    Американците също по покривите си опъват чаршави, на които с червена боя са написали „WE LOVE OUR TROOPS“. Е и? Нима това променя нещо? Нито въпросните войници могат да видят посланието, нито пък послания от типа на „SAVE/PROTECT THE AMERICAN TROOPS“ ще ги спаси от шрапнел в задника или куршум в краниума. Нали? Нали?
    Надежда, пф… Всеки човек, способен да мисли и притежаващ елементарна логика ще разбере, че подобни послания са за да се фукат разните му там американци, българи, руснаци, и да се помпят с фалшив национализъм.

    Хъ.

Вашият коментар

