За „Ерагон“ и хората с шурикени

ВАКАНЦИЯ! Колко хубаво звучи! Макар и за малко съм почти свободен, поради няколкото проекта и домашни. Свободен! – чак до втория ден от Новата 2007-ма година – ден след като България стане членка на Европейския Съюз. Свободен! Колко вълнуващ е факта, че разполагам с време, което мога да пилея, да разпределям по свое умостроение. Ех, ваканция, ваканция, точно ти ми трябваше!

Още в петък аз и Петър поехме инициативата. Well, kind of. ^_^
Гледахме Eragon, за който филм бях писал преди седмица-две. Не знам – като цяло прожекцията се ядваше, но нека се има на предвид, че не съм чел книгата. Всичко беше леко претупано, с бая неточности и разминавания. Много от героите се явяват за по 1-2 минутки и имат не повече от толкова реплики. Разбирам да дадат на Станислав Яневски 2 реплики като Виктор Крум в „Хари Потър и Огнения Бокал“, но в „Ерагон“ (Dragon, с E, вместо D) съкращението си е направо драконово. Хе-хе-хе-хе. Мда.

И все пак филмът радва с малкото, но красиви изпълнения – драконът, магьосника и някои други създания бяха адски красиви и ми направиха приятно впечатление. Дам, драконът ми хареса и то много. Гласът й също бе запленителен, леко арогантен, закачлив и изпълнен с хъс. Удоволствие ми беше да я гледам как се рее над вековните гори и хилядолетните планини, как маха с грамадните си крила и лениво вее мощната си опашка. Именно тази гледка си заслужава 9те долара за билета и не се чувствам измамен от рекламите, които за жалост показват всички по-интересни моменти.

Дали прилича на „Властелина“? Yup. Дори на няколко пъти сръгах Петър (или той мене), за да кажем кое във филма прилича на сцена от „El Señor de los Anillos„. Е, все пак Нова Зеландия си е Нова Зеландия..

А, филмът бе ИЗЯДЕН от критиците. В Rottentomatoes, филмът има рейтинг 4.2/10 или 13%, а в IMDb резултът е малко по-добър, но уви – отново плачевен, със своите 5.1/10. Аз му давам 6.5-7/10. Не съм давал на филм оценка под 5.5.😉

Сетне ходих на гости у Петър с преспиване. Играхме до към 3-4 сутринта на Magic : The Gathering с набързо направени тестета. Аз – черно/червено, той бяло/зелено. Играхме поне 15-тина игри, от които загубих само 1, но в няколко от игрите бях на 2-3 живот. Беше доста забавно, да си призная – никога не бях играл Magic на маса за билярд – все едно бях на турнир или нещо такова.

В събота, по обяд мятахме шурикен(и). И преди съм го правил с известен успех, но днес беше доста забавно. Мятахме най-вече по едно дърво в края на задния двор и на Петър му се налагаше на няколко пъти да прескача съседската ограда, за да го вземе. Те съседите му имаха някакво голямо черно куче, което ми приличаше на кръстоска между доберман и някаква голяма, но кротка порода. За щастие (на кучето) обаче, когато хвърляхме шурикена, то не беше пуснато на двора. Та, дървото изяде няколко шурена – имаше някои красиви забивания, от известно разстояние; даже за малко да убия Петър, защото метнах шурикена на шега по него докато беше с гръб. Добре, че беше в движение… иначе.😀

Вашият коментар

