I can’t dance!

Music Wednesday!

Миналата сряда ви обещах, че през този ден от седмицата ще пускам по една своя любима песен, заедно с видео клип, евентуално лирики (в миналия пост писах за всичко друго, но не и за самия текст на песента!) и разни други работи.

Е, днес е ред на Фил Колинс. Всеки го знае – бивш член на Genesis, с успешна соло кариера и специфичен глас. Помня как като малък танцувах и на тази песен, без значение дали можех да танцувам или не. Всъщност аз не мога да танцувам. Скован съм като железните прътове в циментовите основи на… някой небостъргач. Опитвал съм се скришом, но гледката е плачевна. В малкото дискотеки, които съм посещавал (най-вече по време на училищни „забави“ ^_^) не си спомням да съм танцувал, а и дори да съм никой не ме е забелязвал, покрай „брейкарите“. На мен ми стига да кажа на дисководещия да пусне някоя песен, която да радва сърцето и душата, пък нека си седя на мекото столче с чаша кола в ръка!

Phil Collins – I Can’t Dance! Забавен клип, добра песен, як ритъм!

4 Коментари to “I can’t dance!”

  1. ChEfOo Says:

    Мда… приятно клипче… с дигиталното участие на Weird Al Yankovich 🙂

  2. Eneya Says:

    *усмих*
    Клипчето кърти. Преди минута исках да го пусна и после видях, че си ме изпреварил 😉
    И все пак:
    I can walk…

  3. worddrow Says:

    Хихихи!

  4. I want to break free « Смокини и черници! Says:

    […] Е, сряда е към своя край, а с нея умира поредния ден от ваканцията. Днес е и Music Wednesday! Дълго мислих и ми беше трудно да избера днешната песен, за това реших да представя тази, която най-добре изразява настроението ми, настоящото и близкото (ама наистина близкото) бъдеще. Миналата сряда отново забравих лириките на I can’t dance, за което се извинявам : I’m a fucking bum! […]

Вашият коментар

