Рудниците на фараон Тутанкамон

E, събота и неделя минаха неусетно, но не без нови завоевания (и разочарования)!

Аз, Петър и Стоян (който едвам склонихме да ни придружи) с бодра крачка нападнахме Чикаго по един много деликатен начин. Аз – с новото яке, сравнително новия „World of Warcraft“ (+5 Frost Resistance) анцуг, нови ръкавици (които не ми се наложи да нося), дебела блузка от Old Navy, дебели чорапи, чорапогащник и неотразимия OLYMPUS SP-350 (8.0 мегапиксела, 3X оптичен z00m и малко калъфче +1 Frost Resistance)! Та, мисълта ми е – бях се навлякал и то яко. Уви, когато пристигнахме в Чикаго се оказа, че съм сгрешил с избора на облекло и започнах да завирам адски бързо.
Къде отидохме? Chicago Field Museum (за който писах в този пост), разбира се! Купихме си билети с намаление от близката гара и за около половин час бяхме в самото сърце на Ветровития Град. Карта за музея имахме, но на мен не ми трябваше. Надолу по главната улица и завой надясно като стигнем до езерото Мичигън. Чикаго е страхотен град – забележителности, небостъргачи и представления – бол. Уви, като всеки по-голям град и Чикаго има своите проблеми (опитвам се да НЕ звуча като Борат ;)) – по улиците срещнахме не един или два униката с чашка в ръка и/или жълта книжка. Но това е друга тема, уви.

Направих задоволително количество от снимки. Следващите линкове ще са предимно снимки, които съм направил по време на проникването в Чикаго. Кукловоди, марионетки, мумии, съкровища (но не тези на Тутанкамон, за жалост), динозаври. Voila!

Първо на улицата срещнахме един невероятен кукловод, който аз наричам The Puppeteer, дори The Puppet Master. Човекът си заслужи долара (на връщане) със своите музикални марионетки, които привлякоха мало и голямо в Millenium Park (строго ви съветвам да посетите този линк!!!), чрез един елементарен трик – HARD ROCK.. в случая AC/DC – TNT!

В музея пристигнахме след 30-40 минути, ако не и повече вървене. Още от далече усетихме, че Тутанкамон ни наблюдава! А след като влезнахме вътре разбрахме, че билетите за специалното изложение на 130 артефакта от гробницата на фараона Тутанкамон за изкупени….. ^_^! Гррррр… ГНИЛОСТ И ЗАРАЗА, ПРОКАЗА И ГЪГРИЦИ! Решихме все пак да влезнем срещу $14 долара и да разгледаме допълнителните изложения – колекция от насекоми, изложба на Подземния Свят, отдел за Еволюцията и зала, посветена на Грегор Мендел – бащата на модерната Генетика. Освен тях имаше и обичайните изложения на предмети от Китай или т.нар „Нефритена галерия“, която не посетихме.

Подземният Свят беше зала, в която уж човек бива смален сто пъти, за да добие размерите на някои насекоми (мекотели, членестоноги и пякообразни). Изложението беше един голям тунел, изпълнен с макети на огромни насекоми – мравки, още мравки, тарантула и някакъв първобитен човек, който снимах с триста зора. Ужасно осветените витрини, зад които бяха различните насекоми не ми позволиха да направя много снимки, но и от там успях да щракна някои неща – Бръмбари Голиат (Goliathus regius), някакви хоботници и т.н.

М! Снимах и разни динозаври – включително Tyrannosaurus Regina, Трицератопс, Стегозавър (Stegosaurus Stenops), Пахицефалозавър (като Dracorex Hogwartsia) и разни други вкаменелости, които ме мързи да описвам.

За всички останали снимки, цък тук!

Един коментар to “Рудниците на фараон Тутанкамон”

  1. оооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооо Says:

    тълооооооооооооооооооооооооооо

Вашият коментар

