Зли ли сте?

Е, аз май не съм. Понякога си мисля, че съм зъл, иска ми се да съм зъл, дори си представям какви щяха да са последствията ако бях постъпил злобно. Често злорадствам, смея се истерично, включително добавям и по някое „Мухахахха“ и „Дъм дъм дъм…“, като типичния злобар, изживяващ поредния „еvilgasm„. А и винаги съм бил против всичките тия глупости с ангелчетата дето висят по елхите, разните му там херувимчета, амурчета, аморчета, аматьорчета и купидончета. Прекалено лигаво и много, много комерсиално. Мразя нещата без вкус, без стил. Мразя Деня на Свети Валентин, heck дори самото име Валентин никога не ми е харесвало. Виж, Валентарите от света на Ендивал са съвсем друго нещо..

100 НЕЩА, КОИТО ЩЕ НАПРАВЯ, СТАНА ЛИ ЗЪЛ ВЛАСТЕЛИН.

В природата малките пухкави идиотчета с ореолчета, които не им служат за нищо, освен да ги издават в нощта не биха имали шанс срещу ордата на Злото (For the Horde!!!). Друго си е когато под „ангел“ някой има в предвид могъщ Архангел (Heroes III) или аватар на доброто с гигантски, бели крила – като Акрома – Ангел на Гнева. THAT I like!

И цялата тая работа с падналите ангелиме дразни адски много, no reason. Ето го и прословутия „тест“, който видях в блога на Daggerstab. Не съм съгласен с отговора естествено – поне трейсетина да бяха въпросите.


How evil are you?

Кажете ми сега как някой, който в продължение на 1-2 години се води върл фен на „Daiblo 2“, чийто пръв прякор е „Малкия Диабло 2“ и съответно Diabloboy (моят първи ник, ever!) може да бъде… Angelic? Как.. как по дяволите?😀

6 Отговора to “Зли ли сте?”

  1. powx Says:

    http://home.att.net/%7Eslugbutter/evil/good.htm

    Е не съм чак ангеличен (?), но пак съм добър🙂

  2. exiler Says:

    How evil are you?

    or just

    http://home.att.net/%7Eslugbutter/evil/twisted.htm

    Ами явно …

  3. Зли ли сте? II « Смокини и черници! Says:

    […] ли сте? II Преди ви попитах дали сте зли или напротив. Не получих много отговори, но дори и те бяха […]

  4. мрън Says:

    на мен ми каза това, не знам обаче ще излезе ли в комента тормално, затова давам линк – http://home.att.net/%7Eslugbutter/evil/good.jpg

    но според мен сме прекалено зли за този тест ^^

    бтв дарки – линка за 100 неща не работи

  5. bulsharka Says:

    You are evil. Знаех си аз, че в мен има зло.

  6. прошляк Says:

    How evil are you?

Вашият коментар

