Голям праз!

„Аз съм си аз, а ти си %#!@ с праз!“
Oh, sweet memories from my childhood.

Парипта та, паририри бара бара дим дидуум!

Празът се върти, върти се, върти се.
Върти ли се? It’s making me dizzy, mon!
Върти се! И какво от това? Как така, „и какво от това“? Еми ей така, какво като празът се върти! Ами.. върти се! Празът се върти! Ееее… голям праз! Ля ля ля ля … пари биририри.. уара види дуу… Никой не знае защо се върти, кой се върти, кой го върти! Но се върти!

Сега сигурно четете тоя пост и си думате „What. The. Fack. Dark?“! Лошо нЕма. Иде реч за поредния интернет феномен, който съм пропуснал по някакъв удивителен начин. Преди да продължите с останалата част от този зеленчуков пост, вижте защо постоянно споменавам думата „праз“. Праз!

-= LEEKSPIN DOT COM =-

Якоооо! Не обичам праза като зеленчук, но това loop-че ми харесваа! И Фарфечт – Покемон Патицата, въоръжена с див праз ме кефи! Но както и да е. Щом забелязах това феноменче реших да потърса нещо допълнително…….. (Още един праз, моля!).

Ето тук има предостатъчно пра… информация относно Loituma Girl alias Leekspin ! Става ясно, че момичето с праза е Orihime Inoue от анимето Bleach. Имам още много хляб да изям, докато стигна и до белината, уви! А песента – популярната финландска „Йеван Полка“ (Ievan Polkka – Полката на Ева) на финландския квартет Loituma.

Абе, ненормална работа! Светът е голяма лукова глава…

 

Вашият коментар

