Dexter’s Lab – D & DD

Още преди да навляза в света на ролевите игри – били те компютърни, настолни, че дори и книги-игри (и чак след това същинското D & D) този епизод от „Лабораторията на Декстър“ ми бе любим. Надявам се да ви хареса! Кратко, забавно, поучително (Yeah, right!)!

Самото излъчване е някакво такова… впечатляващо. Напомня ми на анимацията „Конан“ и на първите ми опити като Разказвач.🙂

4 Отговора to “Dexter’s Lab – D & DD”

  1. Blade Says:

    Хаххаххахаха, не го бях гледал от страшно много време, мерси🙂

  2. Gallean Says:

    Благодаря, че си го изровил, страхотно!
    ПП: Надявам се, че не е намек към Върколшката сага😀

  3. worddrow Says:

    Дам. Декси е класика.

  4. powx Says:

    Това е един от най-добрите епизоди на Декстър. Одавна не бях го гледал🙂

Вашият коментар

