JUGGERNAUT LIVES AGAIN!

Спомняте ли си Juggernaut (в речника ми дава някакви странни сравнения с колесницата на Вишну? И все пак след няколко търсения из нета и най-вече – Wikipedia ми става ясно защо речникът бълва подобни простотии. Но за това, по-долу..)? Популярният герой от X-Men, който наскоро се появи и в третия филм от поредицата – в ролята – Вини Джоунс. Голям, брониран изрод, чието хоби е да троши неща. You’ve gotta like him! Въпреки, че не ми е любимия герой от X-Men сериите, ми е някак си симпатичен.. от 1-2 дена насам. Ще се отклоня малко от темата и ще спомена, че преди любимият ми герой беше Циклоп (Cyclops), но в момента нямам такъв.

Juggernaut. Идва от санскритското Jagannātha, означаващо „Господар на Вселената“. Яко, а? Думата по принцип се използва за всяка унищожителна, грамаданска сила. Ето ви няколко примера : боен слон, танк, нещо назъбено и бронирано с колела (демек картата Juggernaut), чудовищен боен кораб (от старите Age of Empires) и много, много, много други неща. Включително и мен самия. Да, точно така аз също съм един вид Juggernaut minion, макар и доста жалък.

Вчера с нескрито нежелание се облякох, сложих си маратонките и се облегнах на стената до външната врата. Щях да ходя на лов за зимно яке. Мразя да си купувам дрехи, мразя да ги меря, да ги избирам, да се обличам и съблима. Дразня се..!!! Наложи ми се да почакам малко в това положение, защото нашите си бъбреха. По едно време обаче се подхлъзнах. Обувките не са много стари, но издържаха на изкушението под тях – мокри (от много влизане и излизане със сняг по краката) мраморни плочки. А аз по принцип имам навика да си пъхам ръцете в джобовете, та за това нямах опора и се пльоснах по гръб, забивайки краниум в „мекия“ под. ДРЯН! Уж ударих плочките, но като се прибрах баща ми ми посочи голямата вдлъбнатина в стената, която бях оставил след своето падение. Е, не съм същински Juggernaut. Оригиналният разбивач троши тухлени стени, а аз успях да нокаутирам просто малко мазилка върху дървена преграда.. и все пак няма как да не се сравня с този колос (no pun included)!

Иска ми се да направя снимка на вдлъбнатината, ама е тя е на прекалено неподходящо място и се получава някаква размазана лиготия.. ;/

> IRON MAN LIVES AGAIN! by Light_Lord

Вашият коментар

