Hunger for Magic : Got food?

Преди споменах за уеб комикса, който започнахме със Светлия – имаше хъс, идеи, че дори и ентусиазиран художник. Уви, понякога идеите не са достатъчни. Fan4battle e наистина много добър художник и професионалист, и въпреки че съм сигурен, че гори от желание, той няма нужното време, което да задели за този проект. Hunger for Magic се нуждае от художник с време,желание, и постоянство – неща които аз (и Светлият) не мога да изисквам от професионалист с множество проекти, за без пари. За това реших да потърся друг доброволец-драскач! Съжалявам, че не стана работата с fan4battle – наистина ми се щеше да видя „Hunger for Magic“ в негов стил.

Новият художник е Златолин Дончев – Zlato. Злато е бивш мой съученик – с него бяхме (и сме, надявам се) много, много добри приятели от 1ви до 7ми клас. Почти неразделни. Спомням си как всеки ден си ходихме на гости, превъртайки поредната игра, вършейки куп щуротии (ядохме чесън и плюехме от балкона, мятахме кутии от шоколадово мляко, пълни с вода). С него си приличаме и различаваме. Той си пада(ше?) по футбола, дори ходеше на уроци по брейк, беше т.нар. популярен шантавелник, chillin’ out wit da homies – имаше по-хубав компютър, скенер и т.н. За щастие си и приличаме – и двамата сме „художници“ – хора на изкуството. Спомням си как ходихме на частни уроци в школапа то Изобразително Изкуство на господин Зинин, в Общински Детски Комплекс – град Бургас. Спомням си и как участвахме в много конкурси и въпреки, че рисунките на Злато бяха по-интересни от моите, аз все грабвах наградите.. Това беше единственото нещо, което ме караше да се чувствам малко над него.. Е, то.. и одобрението на съучениците. През годините и двамата бяхме любимците в класа – особено в час по Изобразително Изкуство. Всеки час ни молеха да рисуваме нечии рисунки и аз бях по-благосклонния. Дълги години не успявах да кажа „не“ на тези молби и все си мисля, че именно моята помощ караше съучениците ми да твърдят, че аз съм по-добрия. Може би, моооже би.. Винаги съм смятал Злато за по-добрия. Все още е така…

Сега той наистина е по-добър. Докато аз се лигавя с всевъзможни форми на изкуството и не знам какво искам, той започна да се занимава с илюстриране, влезна в рисувателно училище.. То не бяха дизайни, то не бе акварел, водни бои… а сега фотография..

Единственото нещо, което умея да правя по-добре от Злато е писането (все още го бъзикам за множеството правописни грешки, които допуска – а майка му е поетеса. Shame, Zlato, shame..).. и може би фотографията. Oh, well..

Но стига мелодрами. You got the point. Време е да ви покажа първата илюстрация/полу-скица от бъдещия (надявам се) уеб комикс – „Hunger for Magic„! Рисунката е на Дризт До’Урден. Преди да го нарисува, Златолин нивгаш не бе чувал за тъмния елф и единственият му допир с този невероятен герой бяха 2-3 илюстрации. Като за първа рисунка, Злато успя да придаде на Дризт онази мистерия и сурово, не съвсем злобарско излъчване. Има още какво да се направи по въпроса – сенките по ръцете трябва да се пипнат, очите да светят в лилаво, а наметалото да бъде тъмно зелено. Но има време, де. Ето я и рисунката.. най-накрая (цъкнете на малката картинка).

19 Отговора to “Hunger for Magic : Got food?”

  1. exiler Says:

    „Единственото нещо, което умея да правя по-добре от Злато е писането.“
    Е, тук си имаш друг конкурент.😉

  2. worddrow Says:

    Знаеш ли, не мисля, че в случая си прав?
    Междублогов дуел?

  3. exiler Says:

    -_-

  4. worddrow Says:

    Пъзльо!
    Ама аз съм сериозен?

  5. exiler Says:

    You have insulted me yet again!
    I accept your challenge, fellow knight! Prepare yourself!

  6. Blade Says:

    Немате ли си друга работа? Дризт не ме кефи, а Лорда вече ще го знам с прекомерната му скромност :РРРР

    Нищо, няма лошо, и аз съм такъв, хахаха.

    Успех с комикса – ама действайте най-после де :)))

  7. worddrow Says:

    Анатема! ;D
    Дризт си е много добър! И да скромен съм, какво от това?😉
    Пък за комикса – всичко зависи от Сребро.

  8. Blade Says:

    Поне тоя Дризт изглежда по-яко от оня недооформен имбецил на книгите (поне българските) – някакъв дедка-елф, буахахаха, толкова съм се смял…

    абе, комикса дето правихте едно време не беше ли някакъв фентъзи-тип-ордена-на-пръта (хаха) или сега друго правите, че съм неосведомен?

  9. worddrow Says:

    Слъцето е вредно, бе!😀
    А комикса – сигурно се бъркаш с на Светлия комиксчето…😀
    А иначе в едно от приключенията в Сивостена бях нарисувал няколко героя в бодобен стил, ма нивгаш не съм правил комикс.

  10. exiler Says:

    Навярно става дума за моя, да. Добре си спомням как беше приет от пияните Сивостенски рицари.
    По-кротко, Chant, не знам кой е скромен, но ти ми звучиш леко високомерно.😉

  11. Blade Says:

    Това с пияните Сивостенски рицари ще си го запиша някъде😉 А аз по принцип така си звуча.

    Добре, какъв комикс ще правите тогава? За Дризт?

    А, и… стила на рисунките от типа на Ней`Джин (твойта рисунка) ли беше?

  12. worddrow Says:

    Лол, пияни селски рицари. Blade got owned, ма той не е Сивостенец.😀

  13. worddrow Says:

    В комикса главните герои сме Аз, Светлия, Дризт, и още някой..😉 А рисунките – ще са в стила на Злато..😉 както вече се спомена. За другото не знам.

  14. exiler Says:

    Да, той е бард. ^_^
    Anyway … you’ll see it when it’s done.

  15. Blade Says:

    Вече не съм. А онлайн ли ще е или много питам?😀

  16. exiler Says:

    OM-line.
    Да, уебкомикс се води. Даже уредихме мястото.

  17. worddrow Says:

    Мхм, онлайн.

  18. Passenger Says:

    „В комикса главните герои сме Аз, Светлия, Дризт,“

    OMM…

  19. worddrow Says:

    Лошо няма!😉

Вашият коментар

