Оранжевата песен със свеж MADNESS привкус!

Сочен портокал, свеж портокалов сок от Калифорния, някакво руло с оранжев пълнеж, Fanta Портокал, Оранжада, Мандаринки, сладко от мандаринКи, Микеланджело от „Костенурките Нинджа“, Наруто със своя оранжев анцуг, Дарвиновия“THE ORIGIN of SPECIES“, Слънцето, Light_Lord, Оранжевата партия (?), изкуствен тен (блякс!), „Създряващ, полу-зелени домат [първо качество]“ на Баба!😀

Американската фанта има допълнителен изкуствен вкус, който се различава коренно от този в българските бутилки. За това пък съм забелязал, че стои по-задълго изстудена, като я изкарам от хладилника.. Даже състоянието й понякога ме плаши! Някак си е прекалено една напитка да е толкова дълго време изстудена! ;/ Не е честно спрямо другите. Което ми напомни за „Fanta Madness“ – най-великата безалкохолна напитка of all time? Спомняте ли си я? Светлосиня, дори лазурна, почти прозрачна с извънземни на етиката. С вкус на бъз! В САЩ никога не са чували за нея! От Answers.com излиза, че Fanta Madness с вкус на бъз (elderflower) е излезнала само в България! Ех, какво бе разочарованието ми, когато научих, че тази Фанта е спряна от производство. Обикалях магазините в Бургас… питах, питах, питах! Ядосано клатех юмрук пред студените витрини, където имаше всичко друго, но не и оная Лудост! НЕ Е ЧЕСТНО! НЕ!

За това сега, напук на всичко си пускам Оранжевата Песен.. дам.. !!!

Втори ден рисувам аз, просто без да спирам
А бои, бои у нас – само си избирай
Боядисах този свят с най-любимия ми цвят.

Припев:
Оранжево небето, оранжево морето,
Оранжева тревата, оранжев и градът
С оранжевите майки, оранжеви дечица,
Оранжеви китари, оранжево звънят.

Ала чичко строг, брадат, появи се в къщи
Щом рисунката видя, мигом се намръщи
И отсече важно: Не! Ти грешиш! Така не е!

Но лъчите си над нас слънцето разплиска
И тъй както исках аз, всичко боядиса
Слисан чичкото мълчи, гледа и върти очи.

Тази песничка навред, все така ще пея
Знам добре и за напред ще дружа със нея
Даже и да си голям, славно е да виждаш сам…

В интерес на истината, оранжевото ми е най-неприятния цвят. Нямам нищо против дребните оранжеви неща, особено пък цветята, но оранжевите дрехи направо ме побъркват. Като малък си спомням, че съм носил немалко оранжеви блузи. Най-добре помня ярко оранжевата фланелка с булдог, захапал баскетболна топка. Няма как да не сте я виждали, беше много популярна, заедно с Chicago Bulls дрешките. Една от най-добрите ми детски снимки е с нея, пред латетата и фонтана на „Тройката“, в Бургас. Но сега оранжевото ме отблъсква. Не знам защо? Може би защото не обичам да ме забелязват, и оранжевото ми идва прекалено крещящо, прекалено метросексуално (ееееееw!!!). Спомням си, че за пръв път почнах да отхвърлям оранжевото като моден цвят, когато ми купуваха дрехи за Щатите. Ранна пролет, дрехите бяха много ярки – жълто, оранжево, червено, светло синьо.. тук-там зелено. И жълто с триста зора си слагам.😉 И все пак много от любимите ми неща за оранжеви…. Сестра ми има оранжева раница.

2 Отговора to “Оранжевата песен със свеж MADNESS привкус!”

  1. exiler Says:

    Не съм портокал!

  2. marto Says:

    и аз изкам фанта меднес

Вашият коментар

