Mamma mia, here I go again….

Кратко постче. Вчера към 10 : 30 – 11 : 00, вечерта с другаря Петър обикаляхме тъмните американски улици, изпълнявайки главозамайващи (но безопасни) каскади, наслаждавайки се на вечерния хлад и забавните завои. По едно време пуснахме едно CD на ABBA – съвсем тихичко, за фон. Първо пуснахме Voulez Vous. В нея има едно характерно „a-ha“, което след първото прослушване се набива в главата и кара ненормалните хора да усилят („волуме на мах„, както вика баща ми) звука, да отворят прозорците на колата и да крещят като малоуимни тия „voulez vous“ и „a-ha“. And so we did! Беше много забавно.. крещях с пълни сили, сигурно от страни съм приличал на имбецил.. but.. non gradus anus rodentum! Петър много забавно го казва това „вуле ву“… някак си „мулебууу“.. Хахахахах… След туй си пуснахме Mamma mia – на къде без нея! Ех…. Йовано, Йованке..

И сега ме боли гърлото..

12 Отговора to “Mamma mia, here I go again….”

  1. Blade Says:

    Мда, АББА са си класика… Какво бяхте пили? :Р

  2. worddrow Says:

    Кафе.

  3. Blade Says:

    I hate coffee😀 Колко странно, че днес бях на един ужасен рожден ден (може би защото имаше някакви имбецили-чалга-метъли (?!?!?!)) и за момент се пусна АББА и се сетих за твоя блог…🙂

  4. worddrow Says:

    И аз мразя кафе, но го пия само когато трябва – ако съм спал малко или пък ако няма какао или някакъв бульон, за да сгрея болното си гърло.
    В интерес на истината аз не пих кафе.. а нещо по-хубаво без кофеин. Нарича се Hot Apple Blast – япълков сайдер, карамел, канела, бита сметана..😉

  5. Viki Says:

    Все пак сигурно сте пили кафе „с повишена трудност“, признай си! 🙂 Слушате ABBA, правите се на ямакашита..

  6. worddrow Says:

    Ямакаши… ямакаши…. звучи ми познато. Защо ли не мога да се сетя.
    Писал съм по-горе какво „кафе“ съм пил.😉

  7. Viki Says:

    Ямакаши – имаше такъв филм , Люк Бесон е режисьорът. Прескачаха огради, премятаха се, скачаха като ненормални от покрив на покрив…

  8. Blade Says:

    Наричат се още и freerun-ъри🙂 Тия дето скачат от петия етаж само за да направят 5-6 салта. Едно време на мода бяха скейтърите, гледам сега всички в София скачат от стълби, правейки задно салто :))

  9. worddrow Says:

    Да си трошат главите, само и само да изглеждат cool.

  10. Петър(peshh) Says:

    Бая забавно беше.
    Незнам дали владо беше пил нещо но аз винаги овичам да изпулявам „главозамайващи (но безопасни) каскади“!

  11. dark angel Says:

    da vi kaja az sam treisar i mi povqrvaite dokat ne go opitate tozi sport ste govorite taka .zapo4nete li da go praktikuvate nqma da iskate da se otkajete.🙂

  12. worddrow Says:

    Абе то май Здрачникът практикуваше нещо от тоя сорт.

Вашият коментар

