O, Sancta Simplicitas!

Съвет : Ако решите да си направите блог или сайт, никога, ама никога не слагайте за заглавие нещо на френски.. Особено ако съдържа думата „pipe“! Не знам защо 20-тината спам коментари все се лепят по постовете „Ceci n’est pas une pipe
и ∞ души в блога на мъртвеца.. Не ми и пука, ама ми писна да получавам съобщение за спам през два-три дена. Просто ми става едно такова.. нервно.

И на всичкото отгоре днес отидох да си продавам книгите, и оня чилипинчо без дори да ги погледне ми предлага $8 за близо 20тина книги! Махнах „Произхода на Видовете“ на Дарвин и взех $7. Останах адски разочарован от предложението, но нямах място за книгите в своята библиотека. Понякога трябва да се правят жертви.. А аз се надявах на 40тина долара. Колко съм наивен, само. Просто ми идеше да го заблъскам в лицето оня мизерник.. Но поне ми дадоха пари. Не са много пари, но все пак са нещо.. O, sancta simplicitas!

Нямам търпение да дойде и да си замине срядата, та да празнуваме Деня на Благодарността. Майка ще прави пак като миналогодишната пуйка, която by the way беше направо феноменална. Четири дена ваканция… най-накрая почивка. Yes! Баща ми на 29ти има рожден ден, та това е голям плюс.. пак ще има купони, подаръци и т.н! ; )

Let me take you far away… you’d like.. a.. hoooliday!
Ех, как ми се иска да си я пусна тая песен…

Scorpions – Holiday

5 Отговора to “O, Sancta Simplicitas!”

  1. exiler Says:

    Да знаеш, Светлият я има тази карта. ^^ Всички много я обичат.

  2. lydblog Says:

    не бих продала нито една от книгите си … освен ако животът ми не зависи от това … и аз имам проблем с мястото, ама мисля … не, няма да се разделя с тях … давам ги на хората да четат, после ми ги връщат (не всички), но е някак хубаво като знам, че някой има нужда от книга, която имам и мога да му дам… даже и когато той самият не подозира за тази нужда😉

  3. worddrow Says:

    И аз я имам картата.
    А за продаването – специално на онези книги не гледах като мои. В смисъл – някои от тях бях купил от училище, защото ми трябваха – Отело и някакви подобни глупости. Други пък ми бяха подарък, но никога няма да ги прочета.. тъй че.. Това не са книги, които харесвам..

  4. Blade Says:

    Цялата ми къща е пълна с книги – до такава степен, че вече почват да киснат и върху пианото – и въпреки това трудно бих се решил да ги продам. Дори и да не ми се наложи да чета „La Peinture Murale Romaine“ примерно :)))

    А защо точно Дарвин си запазил?

  5. worddrow Says:

    Защото не го бях дочел.

Вашият коментар

