За Коледа искам нов показалец!

Чаткате ли? Хехе.. показалец. Index finger на английски. INDEX – a.k.a. (азбучен) списък и сие. Добре, де.. Lame joke.

„Scribbles of a lunatic and formulas of a genius are often indistinguishable.“Unifying Theory

Направих малка чистка и си подредих книгите. Оказа се по-трудно от колкото очаквах.. Понеже живеем под наем не можем да си позволим библиотека или рафт за книги, за това ми се налага да ги редя на лавката в стенния гардероб. Е, там е доста тясно пък и там са ми дрехите, тъй че като се налага да си пренареждам бумагите е същински ад. Излишно е да споменавам (и все пак ще спомена), че почти всяка една книга падна поне по веднъж. Освен това отделих някои от тях за продан. Някои от тях са ми подарък, но не смятам да ги чета, други съм чел в училище и едва ли ще прочета отново.. трети ми се повтарят – или имам всичките части от дадена поредица в една книга или имам английски и български вариант. Други книги са образци, които майка ми е намерила по време на работата си в хотела, но не смятам да чета. Та, горе долу това са 20тина заглавия. Ако получа по 3-4 долара за всяко може да си купя манга – Fullmetal Alchemist, Наруто или книги на Салваторе с твърди корици. За сега книгите са преди нещата от Wishlist-а, който все още не съм подхванал. ;(
Надявам се до година-две да се установим в собствено жилище, където отново ще имам собствена стая, но по-голяма и с голям.. голяяяяяяяям рафт за книги. Ех, мечти.. мечти..

Скоро ще трябва да се пише и писмо до Дядо Коледа. Въй, въй…

Освен това оптимизирах Windows XP-то. Беше доста лесно и не ми отне много време, понеже следвах ето този наръчник. Освен, че е на български, той е написан на достъпен за всекидневния потребител език. Ефектът е налице – по-бърз компютър, по-приятна за работа машина.

Все още има неща за подреждане и вписване. Обещавам след продажбата на книги да изготвя актуален списък с всички книги, които притежавам. Освен това трябва да събера всички CD-та на едно място, да ги надпиша (имам неприятния навик да не го правя ;/) и да ги сложа в някаква кутия or something.

Имам намерение да добавя още няколко категории за статиите в този блог и да актуализирам всички постове (с този стават 173).

Поставям си за цел да свърша всичко до 26ти Ноември, което се пада следващата неделя. Очаква се да не уча в четвъртък и петък, което е полезно, в предвид нелеката работа, която ме очаква.

Картинката по-горе ми напомни, че вече почти всяко дърво е покрито с коледни лампички, гирлянди и подобни простотии. Не съм против Коледните и Новогодишните празници, но не ми е приятно да гледам подобен кич толкова рано. За бога, та те слагат украсата веднага след Деня на Вси Светии! Почти 2 месеца преди проклетия празник! До тогава на човек му писва от снежковци, елхички, еленчета със светещи носленценценценца, лампички дето ти докарват епилептичен припадък и т.н. Поне сняг да имаше! Няма! Няма! Няма! Пфффффффффф….

Post Scriptum : Четвъртият пост за днес!

4 Отговора to “За Коледа искам нов показалец!”

  1. Blade Says:

    Мда, омаскаряват хубавия празник 2 месеца преди него – гледам и тука е същото. Хората още ходят на море, а вече има окичени дръвчета и манията за Коледните подаръци почва да се появява. Аз пък ще взема да подаря на всички чорапи, хаха😀

  2. worddrow Says:

    Ще направиш едно добро.. и евтино дело. Не забравяй да подариш чорапи и на домашните духчета.

  3. Blade Says:

    Хахаха, особено на Доби… чакай само да си зема значката СМРАД (?) :))

  4. worddrow Says:

    Йъъъъъъп!😉

Вашият коментар

