Gravedigger, when you dig my grave..

.. could you make it shallow.. so that I can feel the rain?

Поредният не-чак-толкова-важен пост. Отново си направих тест, този път с цел да разбера за коя професия съм най-подходящ. Ето го и самият тест (по-скоро генератор) – Suitablefor. Някой се е постарал и е превел теста и на български! O.o Да не повярва човек направо. Е, от тази виртуална баница ми се падна най-нелепото късметче…

Ще ставам гробар (Не, не The Undertaker, макар че и аз мога да си избелвам очите като него), май… Лошо няма – все някой трябва да я върши тая работа. Според мен обаче не ставам за тая професия, понеже никъв ме няма с лопатата. На село се оказа, че не ме бива да копая каквото и да е (с изключение на плитки ямки, в които да си крия iblith-ите. Какво да се прави, страх ме беше да ползвам клозета.. Ама и ямките не бяха свесни де, оказа се че съм изорал половината лалета на баба. ;/)

Все още съм млад и непълнолетен, но съм решил да си даря органите за медицински изследвания или направо да стана донор. Може и скелета да си даря, а останалото да бъде кремирано. Естествено до тогава има известно време (не казвам много, за да не се урочасам).. Oh.. whatever. I’ll just R.I.P for a while.

Post Scriptum : Българската версия ме изкара Шофьор на камиони. Uh, uh..

 

 

 

Вашият коментар

