Политика : All your oil are belong to U.S.

Вече в няколко блога забелязвам резултатите на някакъв политически тест. Понеже днес в Илинойс се избира губернатор реших и аз да си направя тоя тест. Нищо работа, към 40 въпроса, последните 5-6 от които нямат голям ефект върху крайния резултат.. Ей го : The Politics Test. Моите резултати съм поместил най-отдолу..

Инак аз от политика не се интересувам, може би защото нямам правото да гласувам (все още не съм американски гражданин). Пък и не ми е интересно. За сега фаворит на тукашните избори е Род Благоевич, който ако не се бъркам ще е първият Демократ избран два пъти от 1950та насам.. Не съм запознат с неговата политика, но има приятно излъчване. Нещо в изражението му ми напомня на новородено хъски. Със сигурност и неговата работа не е чиста, но поне не съм чувал за разни скандали около него, а и хората го хвалят. Това си е същинско чудо, като се има в предвид, че „екшънът“ се развива в САЩ. Дано спечели, да е жив и здрав и да му е честит мандата.

Иначе предизборната кампания куца – недостатъчно бюлетини, грешен компютърен софтуер, много компютри забиват, а нашият окръг започнал да приема гласове по-късно от предвиденото. Днес часовете бяха намалени и почнахме по-късно, заради гласуването.. Самите „кабинки“ са много интересни – някакво сребристо куфарче с компютър и бюлетини в него, а от страни има две стени, по обясними причини.

По-долу са резултатите от теста..

4 Коментари to “Политика : All your oil are belong to U.S.”

  1. exiler Says:

    [img]http://img.photobucket.com/albums/v432/Ivaka12/poli1.png[/img]
    [img]http://img.photobucket.com/albums/v432/Ivaka12/poli2.png[/img]
    [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v432/Ivaka12/poli3.png[/IMG]

    Общо-взето – правилно. 🙂

  2. worddrow Says:

    Ти? Totalitarian? ХАХАХАХАХаХААХаХаХаАХаХаХаХАХахАХахаХаХаХА!!!

  3. The Hunter in Violet « Смокини и черници! Says:

    […] Единият показа цвета на аурата ми, а другият показа кирливите ризи на моята душа. Вече няколко теста ме сравняват с Махатма Ганди (на санскритски “Махатма” означава “Велика душа”) – Jung Typology тестът ме изкара Healer Idealist, Политическият тест ме изкара Социалист, а тестът с аурата ме обагри във виолетово. […]

  4. exiler Says:

    Какво му е смешното? -_-

Вашият коментар

