So many things, so little time : Doh!

Иде реч за разни файлове. Вчера вечерта реших да се подготвя за уикенда, теглейки разнообразни филми – игрални, аниме, дори една игра. Все още не знам с какво да се захвана – току що се изтегли новия 208 епизод на Наруто, който великите хорица от Dattebayo преведоха моментално. Надъхан от една статия в новия брой на Shadowdance, реших да си изтегля анимето Mushishi. Описанието е прекалено добро, а коментарите адски позитивни, за да подмина този феномен. А и анимето е кратко и неангажиращо със своите 26 епизода.

Освен аниме, тегля и два игрални филма. Иде реч за Изкуплението Шаошенк (imdb) – по историята Rita Hayworth and the Shawshank Redemption на Стивън Кинг. Не знам много за филма, но майка ми го търси от доста време, пък и това е любимия филм на учителя ми по математика, който е ГОЛЯМ кино фен. Надявам се да си струва.
Другият филм е Fearless (a.k.a. Huo Yuan Jia), с участието на Джет Ли. Тегля филма след препоръката в блога на Chant. Отново тегля нещо без да съм напълно запознат с произведението, но до сега не съм оставал разочарован. Почти съм сигурен, че ще ми хареса.

Ако остана недоволен от множеството неща, които тегля си имам и алтернативен план, на който съм дал кодовото име „Боб с кокали, vox dei„. Иде реч за 3 DVD-та с всички епизоди на Мистър Бийн, а в култовата роля на Роуан Аткинсон. А и винаги мога да продължа с Наруто мангата.😉

А и.. Борат излиза по кината…😉

Вашият коментар

