Do, or do not. There is no try.

Е, комерсиалният Хелоуин свърши (за това пък мексиканците празнуват своя Día de los Muertos!). Останаха единствено сладките неща, които си изпросих от по-богатите американци. Възползвайки се от своите „1337 skillz“ (GSM-а на майка ми завършва на 1337!) в RL успях да събера цяла кошничка с всевъзможни лакомства ; от дъвки и обикновени бонбонки, до шоколади и страхотни близалки. То било яко, бе! Обикаляш като гламав по тъмните улици, взирайки се в ухилените физиономии на разни тиквеници и казвайки от време на време по едно „Trick or Treat„, колкото да отбиеш номера.. и събираш candy ! То дори не трябваше да казвам „Trick or Treat“ – сестра ми и приятелката й свършиха мръсната работа.

Изпотих петдесетина пъти с тая маска на Йода*😦 Поне си струваше де.. само дето не успях да избия парите за маската.😉 Е, все пак не аз давах парите, тъй че е не е голяма загуба. Ето и няколко снимки..

Size matters not.
Look at me!
Judge me by my size, do you?“ – Йода

Личи си, че мадрето се е опитвала да снима – ефектът е задоволителен, но без класа.😛 Както и да е.. На втората снимка, тая от ляво е от пакистански произход. Личи й, нали? Сега познайте от къде са се пръкнали нашите мангау?😀 😀

Ето и нещо, което нарочно избягвах да опиша в блога. Става дума за една статия, която с много късмет може да се появи в училищния вестник. Ден след посещението на Салваторе, господинът по английски ме накара да остана след часа и ме помоли да напиша ревю на дадена книга. Заглавието беше без значение, каза ми и дължината. Незнайно защо обаче на мен ми се причу от 3000-4000 думи и изписах над 1100 думи, което си е много. Даже щях да пиша още (все нещо щях да изсмуча от пръстите), ама се усетих навреме. Оказа се, че дължината е от 300-400 думи!!! За пръв път се изправям пред подобна мисия.. оказа се, че съкращаването е адски трудно. Все пак трябваше да изтрия поне 500-600 думи. Справих се, някак си.. В момента дължината е малко по-малко от 600. Дано да го приемат. ;( Става дума за трилогията „Долината на Мразовития Вятър„, пак на Салваторе.

_________________
* И не, не съм Star Wars nerd/geek.

Късметче : „When I sell liquor, it’s called bootlegging; when my patrons serve it on Lake Shore Drive, it’s called hospitality.“ – Al Capone

4 Отговора to “Do, or do not. There is no try.”

  1. exiler Says:

    😀 😀 😀

    Лелееее направо се заливам от смях като гледам тази снимкаа!

  2. Viki Says:

    Един доста страховит Йода, бих казала. Сега разбирам, защо си събрал толкова бонбони почти без да казваш “Trick or Treat“🙂

  3. worddrow Says:

    Е, аз махах приветливо.. подобно на извънземните, канещи се да отвлекат даден землянин.

  4. Ледник Says:

    Владимире,
    Ти си страхотен човек.

    Маската ти владее.😉
    Пиши ми по-често, че тук се срамувам от словоизлияния.

Вашият коментар

