Trick or Treat : Terror Incognita

Е, утре е Денят на Вси Светии, a.k.a. Halloween в Щатите. Като жител на въпросната държава се чувствам задължен да спомена тоя празник. Първите две години гледах на празника с недоверие. Сестра ми ходеше по разни богаташки къщи около училището и се върна на два пъти със сумати сладки неща. Е, вече остарявам, пък и никога до сега не съм ходил trick’o’treating. Ще се пробвам тая година, пък да видим какъв ще е резултата. Тая година ще съм Йода. No reason, просто ми харесва маската. Ако имам възможност ще направя няколко снимки. Някои американци тачат въпросният празник повече от Коледа и превръщат къщите си в гробища, а по дърветата закачат обесени трупове и летящи призраци. Spoooooooky!!!!

___________________
Имаше разни страхотии, даже си бях харесал маската на злодея от SAW („Убийствен пъзел“ на български? What. The. Fuck?). Щеше да бъде яко, понеже третата част излезна наскоро.. обаче някой я купи преди мен. By the way, SAW ми е един от любимите филми. Просто самата идея ми харесва. Не съм гледал II и III, защото не искам да ги гледам сам.

По принцип не обичам страшни филми.. Но SAW е едно голямо изключение. Поне не е някакво безсмислено клане. А тия The Ring, The Grudge.. абсурд, абсурд. И пари да ми дават, няма да ги гледам. Единственият страшен филм, който бих гледал (освен SAW, разбира се) е.. хм.. Страшен филм?

Купихме и две тикви, за декориране. Дойде и една приятелка на сестра ми, която донесе още една тиква, ама се оказа, че е развалена, затова й подарихме една наша тиква. Там.. нарязах й я, турихме една свещ и това е. Другата тиква ще направя утре след училище. И ще има много бонбони. Yummy.. Спомням си как като малък на село правех фенери от дини и пъпеши. Беше адски забавно.

Споменавайки тикви (click на картинката за бонус), фенери и филми на ужасите се сетих за American McGee’s Oz. Не давам линк към допълнително инфо за играта, понеже не се знае, кога ще излезне на пазара. Изобщо тая игричка е Terror Incognita – най-много да са пуснати 1-2 скрийншота и някое друго flavor ревю, което не съобщава нищо ново. Дори няма статия в Wikipedia.org (No way, Jose!!!). Играл съм неведнъж American McGee’s Aliceинтересно развитие на действията, оригинален сюжет, голяма доза бруталност, черен хумор, ирония и сравнително поносима графика като за 2000-ната година. 2007-ма се очаква филм по играта с участието на Сара Мишел Гелар, известна с участието си в сериала „Бъфи, убийцата на вампири„. По подходяща роля (ще играе Алиса, естествено) за нея няма.
Ето инфо за филма – [Wikipedia] [imdb].

Разлагаща се тиква!

Късметче : „What passes for optimism is most often the effect of an intellectual error.“ – Raymond Aron

5 Коментари to “Trick or Treat : Terror Incognita”

  1. Remus Says:

    „Страшен филм“, сериозно ли? Не гледаш безсмислено клане а ла „Петък 13-и“, но гледаш безсмислена комедия а ла „Страшен филм“? И във четирите филма има точно по една комедиина сценка, която си струва, останалите час и двайсет минути са пълна глупост.

    А по темата, за мен Halloween е безсмислен празник. 24/7, 365 родителите казват на децата си „не говорете с непознати“, а на този празник ги пращат да си взимат от бонбоните на всеки, на чиято врата почукат. Сигурно сега Майкъл Джаксън си е надянал празничната шапка и се приготвя за довечера 😕 . Представяш ли си какво ще става в имението му…

  2. worddrow Says:

    It’s a „Dress like a slut“ day, все пак.

  3. Remus Says:

    Взе ми думите от устата.

  4. worddrow Says:

    Но те децата си излизат по светло, с родителите на групички и се по махалите. Те и без това не излизат много. Хубаво е да има такива празници, според мен.. И мало и голямо се весели.

  5. Do, or do not. There is no try. « Смокини и черници! Says:

    […] Смокини и черници! Trust me, I’m a Witch Doctor! « Trick or Treat : Terror Incognita […]

Вашият коментар

