10,000 Покемона в ковчега на мъртвеца. Йо-хо-хо и Покебол. ^_^

Е, „Смокини и Черници“ най-накрая достигна заведните 10,000 разглеждания! Това е много важен факт за мен, авторът на този блог, защото вашите посещения ме вдъхновяват да пиша! Благодаря ви много! Бях обещал някаква изненада, но ще я запазя за по-късно. Освен това реших да сменям банера на всеки 5000 разглеждания и цвета на хедъра + текста под него на всеки 2500 мнения. Така поне всичко ще е у ред. Естествено, ако ми се прииска изведнъж да направя някаква промяна, ще я направя.😉 Това е то.. подреден хаос. Даже може след ден-два да сменя банера, че почва да ме дразни.

А, бих си рекорда за дневни посещения. Преди бяха 189, а сега са 209! Йей!

Чудя се дали да не помоля някой да нарисува нещо като знак на блога? В Artline има доста професионални илюстратори..

Напоследък ми се случиха все хубави неща. Първо беше срещата със Салваторе, която мина адски гладко и надмина дори моите високи очаквания. След това разбрах, че Светлият най-накрая е получил колета, който му пратих (всъщност му го пратиха нашите). Да му е честита фланелката и да прочете по-бързо книгите. Вносни са. ; ) Адски голям камък ми падна от сърцето, бях се притеснил доста.

До един-два дена смятам да поръчам ето тази World of Warcraft горница, без да съм играл MMORPG-а. Е, поне мога да кажа, че играя RPG-то. Освен това смятам да си купя няколко стикера със знака на Троловете и значка с шаманския символ – вижте ги ей от тука.
Днес играх на Magic със Светлия и братовчед му. Игрите бяха горе-долу интересни и не особено бавни. Крайният резултат беше 1-1-1, дано да има и реванш, де. Този път използвахме микрофони.

Очаквам и снимката със Салваторе. Сигурно приличам на някой Покемон.😦 Това на снимката е Cubone. Fear him.

Edit : Смятам веднъж дневно ако постна нещо, да добавя като разширение своето късметче за деня. Своите курабийки с късметчета вземе от тук.

–> 207ми епизод на Наруто излезна. Отново супер качество в превода, благодарение на Dattebayo. Преведената версия бе ъплоудната само ден след излъчването на епизода в Япония. Domo arigatou, Dattebayo!
–> Продължавам с Наруто мангата. Все още съм не съм подминал епизодите.

Късметче : „To control others is to have power, to control yourself is to know the way“ – Lao Ma
You will gain much self-understanding within a short period with brief meditations focusing on self-control …

5 Отговора to “10,000 Покемона в ковчега на мъртвеца. Йо-хо-хо и Покебол. ^_^”

  1. exiler Says:

    😀 😀 😀

    На покеком, хаха, на….покемон….не знам защо толкова смешно ми стана.
    Споко, добре ще си. Нали ще си имаш две крачка, две ръчички, носленце и т.н. Нали?
    Е, значи всичко ще е наред.
    ..хаха..покемон…

  2. Eneya Says:

    Ха честито😉

  3. Viki Says:

    Честито и като станат 100 000 да качиш картинка на Пикачу =)!

  4. worddrow Says:

    You betcha!

  5. dreadword Says:

    😀😀😀😀😀 O yes fo shure….😀😀😀 Супер си браво!

Вашият коментар

