Lilium inter spinas

С единственото изключение, че нямам lilium.🙂 Към своята композиция от разноцветни и крехки цветя, добавям тръни в черно и бяло. Това е моята първа снимка. И преди съм снимал, но това е първата ми снимка направена с ръчен фотоапарат (тук съм писал за фотоапарата, който ползвах : Зенит 11). Снимката я направих аз, аз изкарах лентата от „кутийката“ и проявих филма. Химикали, промивки – всичко. Даже аз си рязах фото хартията, сам си нагласих увеличителя. Естествено по време на въпросния процес направих много грешки – грешна страна на хартията, неправилна аперитура, използване на предварително прецакани химикали, осветяване. Даже ако сте наблюдателни ще видите, че в долния край има малко черно – там хартията е осветена. Не съм виновен!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Според мен (и като се има на предвид, че това е първата ми снимка) цялата работа се получи. „Нещото“ е фокусирано що-годе добре и цветовете са приятни.🙂 Дано и на вас ви хареса, ще се радвам на вашите коментари (освен ако не са спам или hate критика).
_________________________________
Lilium inter spinas – лат. Лилия сред тръни

Вашият коментар

