Гнилост и Зараза : Да те полазят мравки!

За пореден път се чудя на собствената си немърливост. Не, че в този случай имах някаква особена вина, де.. You see, когато си хвърлитедънките на земята и ги оставите в същото положение за ден-два могат да се случат какви ли не неща ;

Могат да им поникнат „крачка“ и да изчезнат, могат да ви изядат портфейла, напълно възможно е и да хванат някакъв рядък вид плесен или мухъл или да бъдат нападнати от стотици мравки, защото в десния ви джоб има ментов бонбон.

Е, на мен ми се случи най-последното нещо. Разбрах за този странен феномен чак като най-демонстративно отворих вратите на училището. Една мравка ме хапна по ръката, изгледах демонстративно, а след това я убих. После видях как една мравка пълзи по маратонката ми, а друга по панталона (джинси, дънки = викам им панталони). Странна работа. По средата на часа по физика разбрах къде им е „мравуняка“ и в продължение на 10 минути избих поне едно 30 мравки. Но това беше самото начало.. Добре, че се сетих да отида до тоалетната! Последва изкарване на джоба и бързо, ама Б-Ъ-Р-З-О тръскане на въпросното парче плат. Няма да ви казвам, че целият проклед под се покри с мравки! Сигурен съм, че имаше поне стотина. ;( После целият ден имах чувството, че нещо ме лази или хапе.

Къде ми е лупата, когато ми трябва, а ?

2 Отговора to “Гнилост и Зараза : Да те полазят мравки!”

  1. Daggerstab Says:

    Буахахаха, култ.😆 А аз си имам само хлебарки в компютъра…

  2. exiler Says:

    При мен няма такива проблеми. У наш дом всеки ходи подир моя милост и „подрежда“. После нищо не мога да си намеря, но това е друг въпрос.

Вашият коментар

