I swear, Jamaica me crazy!

Е, петък е към края си, а с него започва и уикенда. Както винаги нямам планове. Надявам се този път да се събера със Стоян и да играем на Magic Иначе си се очертава един обикновен уикенд. Най-накрая ще мога да си почина като хората. Пък и почивката е заслужена горе-долу. И така, без повече прелюдии и джиджи-биджи моджота.

Дано приключението, в което участвам да се развие и да започнем със същинската част – no more прелюдии и разправии. За сега съм сравнително доволен от поведение на героя си. Все още се опитвам да му хвана цаката на тоя акцент – опитвам се да съкращавам някои думи, други пък променям, така че да се разбира за какво иде реч, но да си личи, че думата е казана по грешен начин.

Днес бях приятно изненадан от alexxx, който в момента участва в линията с Алианса, за жалост, де. Та, alexxx е един професионален художник, който преди няколко дена скицира и оцвети героя на Здрачника. Бях го помолил да скицира и моя трол, но така и не получих отговор. Здрачникът спомена, че alexxx нямал време или нещо подобно и аз малко се разочаровах, защото наистина исках някой да направи фен арт на Ней’джин. Днес обаче alexxx се постара и ме изненада с една много красива рисунка на героя ми. Видях неговия шедьовър рано сутринта и изображението се запечата в мозъка ми. Излишно е да споменавам, че цял ден бях на седмото небе от кеф. За рисунката – Цъкнете тука! Разбира се има някои малки неточности като прическата и нейния цвят, прекалено злобното изражение и т.н, но това са дреболии. След като се прибрах обаче се оказа, че още някой е нарисувал героя ми. Оказа се, че и Searinox е проявил желание да скицира Ней’джин. За рисунката – Цъкнете тука! Оценявам и двете рисунки по еднакъв начин и съм адски трогнат. That made my day!

Освен това имам още нещо, с което да се похваля. Днес официално завърших своята първа снимка. Аз я заснех, аз проявих лентата и аз направих позитива. Много добър фокус – като качество е много добра. Уви, хартията май се е осветила и долната част от бялата рамка е леко черна, но поне не засяга снимката. Но това може да се оправи, на фотошоп. А и все пак първа снимка ми е. Скоро ще я сканирам.🙂

Post Scriptum : 206ти епизод на Наруто е с английски субтитри! Мухаха..

3 Отговора to “I swear, Jamaica me crazy!”

  1. exiler Says:

    Хм … let me get this …. пишеше го на малко места и затова да попитам пак. Този художник се казва alexxx?

  2. worddrow Says:

    Ми, да? Това му е ника.

  3. Hunger for Magic! « Смокини и черници! Says:

    […] Тия дни прекарах в игри и забавления. Няколко игри на Dota (Defense of the Ancients) със Светлия, Стоян и Searinox (пичът, който направи фен арт на Ней’джин), после малко Warchasers, и малко single player на Naruto Wars, което е просто феноменално и си личи, че в тази карта е правена от професионалисти. […]

Вашият коментар

