Житие и страдание грешного Аз.

Дните се нижат един след друг, скука обагря ежедневието в сив нюанс, хиляди неща ми се струпват на главата и имам чувството, че губя най-добрия си приятел. Това, което изглежда лесно се оказва с поне няколко градуса по-стръмно от предвиденото, трудните неща, за които се тревожа пък в действителност са детска игра. Напоследък нямам желание или време на блогвам. Всъщност, желание има, но ме мързи и не съм сигурен дали това е признак за липса на ентусиазъм. А може би просто няма за какво ЧАК ТОЛКОВА да пиша, без да отегча до читателя до смърт. Едно такова.. горчиво ми е. Е, поне не съм емо!

Какво се случи през изминалата седмица? Ми нищо особено, както винаги. Отново бях затрупан с домашни и най-накрая разбрах, че в 11ти клас се налага да се отваря учебника. Уви, мързелът си казва думата – дори и това не ми се прави. Напоследък се занимавам с неща, които не бях правил от доста време ; Наруто отново стана част от живота ми. Изгледах 40-50 серии, които не бях гледал преди и сега с жестока настървеност очаквам новите епизоди.. топли-топли, току-що преведени. Малко по малко си тегля и Наруто манга ; вече почвам 4тия volume. Напоследък дори музиката, която слушам е свързано с Наруто. Ако искате, свалете си Rocks, Naruto Main theme или Hinata vs. Neji на Toshiro Masuda. Това са песните, които ме зареждат с енергия напоследък.
Освен това се зарибих по World of Warcraft RPG – не нашумяла масова онлайн игра, а настолната ролева, която играя във форума на Artline. Направих своя пръв герой по системата Dungeons and Dragons, дори си свалих Warcraft III и съответния expansion – The Frozen Throne, за да навлезна в „WoW“ и да се запозная с историята на света и акцента на троловете. Whadja mean what kinda accent is dis? It’s a troll accent! I swear, Jamaica me crazy… Тези, които ме познават знаят, че аз мога да бъде само супер фен.

Ако нещо ми харесва, то то ми харесва АДСКИ много, до толкова, че да си купувам плакати, да сменям профили и да пиша за него в блога си ^_^. Хихи. Дори нарисувах своя герой Ней’джин в стил The Order of the Stick – [1st Edition ; 2nd Edition]! Това е и си остава най-добрия онлайн комикс!!

Все още продължавам да играя на Age of Empires III и очаквам с нетърпение продължението на играта, в което ще мога да играя с три индиански племена. Вдигнах и 30ти левъл в играта GoonZu, по-която ме зариби Здрачника, а аз на свой ред зарибих адаша от „Светът е голяма лукова глава…„. Ей ви още един интересен линк от играта – „цък!“ [и съответно „цък!!“ за стария скрийншотец]. В действителност не съм такъв човек, но нали това е РОЛЕВА ИГРА все пак? Даже едно момиче се разстрои и искаше да ме репортва, за излишно насилие. Добре, че и напомних, че и тя убиваше майму… Аааа!!… човекоподобни исках да кажа! Did someone get the number of that donkey cart? Друго, друго.. Изтеглих Baldur’s Gate I + Expansion-a, тъй че ако някой има crack нека се свърже с мен, ще му бъда благодарен.

А и Венерината мухоловка умря..😦 Още един признак, че за нищо не ставам. ;( Ano baka!!!

Споменах и, че имам чувството, че губя най-добрия си приятел. Все още не съм го споделил с него, но той със сигурност го знае, поне го е усетил. Напоследък нямаме време да си пишем по много, а дори и да го правим то ще е за нещо незначително. Най-често аз пращам някой линк, заяждаме се по малко и това е. Просто не е като преди. Имам чувството, че с нещо съм го разочаровал докато бях в България и ако е така се извинявам. Просто.. това там беше истинското ми аз ; нещо, което не мога да променя, понеже фамилията ми е Вълчев. 😦 Някакво такова.. гадно ми е. И има защо, де. И имам послание. Ето го. За теб, аббил и на английски. 04 : 50- 04:06 и 07:45 – 8:42 ! Моля те, приеми подаръка ми [картинка, файл] или си избери някой друг.🙂

Житие и страдание грешного Софрония“ на Софроний Врачански.

Един коментар to “Житие и страдание грешного Аз.”

  1. exiler Says:

    Направо ми късаш сърцето!
    Я се стегни и му удари едно силно … шейкче с млекце.

Вашият коментар

