Work, work!

Днес ме е полазила музата. Вторника за пръв път кандидатствах за работа. Естествено, работата си има плюсове. Само на 10 минутки път е, а и ми дават 10 % отстъпка от продуктите в магазина. Къде кандидатствах ли? Ми, в TJMAXXмагазин за дрехи. Дори не сте го чували, нали? Така си и помислих, но както и да е. Ще се мре, драги ми Пеоне, ще се мре!

Интересен е факта, че повечето неща в TJMAXX не са подходящи за сезона, тоест якета се пускат по средата или края на зимата, но за сметка на това можете да си купите чехли или бански (а те се купуват, защото тук плуването се води зимен спорт). Поне дрехите са на голямо намаление – в другите магазини цените са двойни, дори тройни. Кофтито е, че хубавите дрехи се намират трудно, защото около тях има купища боклуци, които дори и просяк не би носил. И все пак, каквото съм си купил от там се е оказало първо качество! По-миналата зима се сдобих с едно супер яке, а и любимите ми джинси са от там.🙂

Е, дано да ме приемат, де. Заплащането и позицията са без значение, as long as I don’t have to чистя кенефи.

За работата по блога :  Преди няколко дена добавих разни благинки по различните страници на блога. Линкове към интересни сайтове, нови комикси.. дори и аз не помня какво съм писал. Give it a try!🙂

Вашият коментар

