За Анархията и емо културата

Plaudite, amici, comœdia finita est!

64 Отговора to “За Анархията и емо културата”

  1. Remus Says:

    Трябва да ти призная, когато си прав, си прав. Но то има един израз – „Две неща са безкрайни: вселената и човешката глупост; но не съм сигурен за вселената.“

    На мога да добавя само „безсмислени“. Животът ви, хора-анархисти… всъщност само анархисти… е безсмислен и както беше споменато, ще пукнете мизерни. Този начин на живот: 1. не е здравословен; 2. лишен от всякакъв изглед за бъдеще; 3. for retarded sons of bitches.
    Не ви харесва? Too bad, so sad – cry me a river.

  2. worddrow Says:

    Това го беше казал Айнщайн!🙂
    Да, прав си Ремус.
    Ако искаш хвърли едно око на едитчето, което направиш.. ще се спукаш от смЕх.

  3. Remus Says:

    Мда. Long live purple penguins😉.

  4. Daggerstab Says:

    За готиците донякъде съм съгласен, въпреки че мен повече ме дразнят, когато в ролята влиза момиче с тегло към стотака при ръст метър и шейсет😉

    Интересно ми е какво мислиш за пънкарите🙂

  5. worddrow Says:

    Е, да… и тук съм съгласен.
    А за пънкарите – и тях не ги тачя.

  6. Житие и страдание грешного Аз. « Смокини и черници! Says:

    […] Дните се нижат един след друг, скука обагря ежедневието в сив нюанс, хиляди неща ми се струпват на главата и имам чувството, че губя най-добрия си приятел. Това, което изглежда лесно се оказва с поне няколко градуса по-стръмно от предвиденото, трудните неща, за които се тревожа пък в действителност са детска игра. Напоследък нямам желание или време на блогвам. Всъщност, желание има, но ме мързи и не съм сигурен дали това е признак за липса на ентусиазъм. А може би просто няма за какво ЧАК ТОЛКОВА да пиша, без да отегча до читателя до смърт. Едно такова.. горчиво ми е. Е, поне не съм емо! […]

  7. Gloomy Core Says:

    Всеки има право да живее както иска и да вярва в каквото иска. И така като гледам по тази статия, вие не сте емо, нито анархист, но сте хейтър, което пък е най-зле от всичко… Както и да е това си е ваш прблем. Въпросът е че ние българите сме такива уникални същества, че хулим всичко, няма значение познато или непознато, всичко под ножа.. За пример ще ви дам Холандия, защото имам преки връзки с тази страна. Там по улиците и кафенетата е пълно с ВСЯКАКВИ хора, дори такива каквито сигурно и вие не преполагате че има, но абсолютно никой не им обръща особено внимание и не цъка с уста, нито пък се възмущава. Това едно на ръка.. Другото е да ви запитам вие лично имали ли сте личен контакт с „емо“ ? Това са такива добри душици, никога не биха обидили, но биват обиждани, не мразят, но биват мразени и още подобни. И знаете ли каква е причината да са толкова нещастни? ..Хора, като вас, които без причина ги хулят, без да са перстъпници или нещо подобно. И в заключение ще ви дам 1 приятелски съвет. Вместо да се занимавате с безобидни култури и човеци, защо не вземете да обърнете тази цяла ваша омраза към заслужилите такава убийци, изнасилвачи, мутри, наркодилъри и всякакви изроди (защото именно те са такива, а не емотата). И не ме разбирайте погрешно, имайте си мнението, мразете каквото искате, но не карайте някой да се чувства виновен, за това какъв е. Нищо не се знае, някой ден може да вие да попаднете в подобна ситуация или не дай си Боже, децата ви.. Не е особено приятно, повярвайте ми!

  8. Dark_Lord Says:

    Благодаря за учтивия тон.
    Може и да сте прав/а, но аз определено познавам много „емо“-та, понеже живея в САЩ, от където произлиза и самата култура.
    За мен, човек който избухва в плач без абсолютно никаква причина, проклина и обвинява всичко и всеки и гледа негативно на нещата е болен и се нуждае от помощ.

    В Холандия съм бил, макар и за кратко и само в летището, но мога да потвърдя, че видях много интересни личности. Само не членове на емо културата.

    Моите деца няма да попаднат в такава ситуация, защото ще се грижа за тях. Аз също няма да попадна в такава ситуация, защото е против принципите ми.

    А сега си представете въпросните емота като родители? Представете си какъв ще бъде ефектът от целия този негативизъм, чернота и тъга?

  9. Gloomy Core Says:

    Ефектът ще произведе следващо поколение емота, което пък съответно ще произведе още едно и така докато някой младеж не открие как да цени живота, защото той сам по себе си е хубав. Но, ние, хората отстрани, нямаме причина да се занимаваме с това. Просто емотата не ни пречат /за себе си специално говоря/.
    Тук искам да спомена, че има 1 вид емота, които нито са хомосексуалисти, нито са черногледи. И представете си моето удивление, когато чух едно подобно емо да ми казва, прегръщайки приятелката си „Wow, what a wonderful sunny day!“ /а за Холандия е нетипично да е sunny та затова/.
    Междудругото, ми е приятно да видя чужди гледни точки по въпроса, но ми е наистина странно, че някой обръща внимание и то негативно на емотата и изобщо на всякакви странни хора. Явно тази част от българския характер малко съм я загърбила. Както и да е,все пак разни хора, разни интереси.🙂
    А доколкото другите типове „анархистите“, нямам какво повече да добавя, вече сте си го казали и аз напълно подкрепям!

  10. Dark_Lord Says:

    Не, аз ги разбирам, някак си, но ме отвращават онези.. черногледите, за тях съм говорил в статията си. Нямам нищо против по-разноцветното и раирано движение – въпрос на вкус. Това което ме дразни е прекаления негативизъм без никакъв опит за допринасяне към положението.

    Моята приятелка се облича с дрешки на звездички и точки, като някои емота, даже има… ПрИчЕсКаТа.

  11. brian Says:

    mi pi4 prav si iam si takiva maumni priqteli te sa glupaci te se mislqt za mn viliki edin skinar ako im pousni65 6te umrat si4kite be te se tapi poziori i ne vidqh za pederaz4iqta emotata sa nai golemite pederazi tva e🙂 ina 4e si prav ta za punka kvo misli6 6te mi e interesno

  12. brian Says:

    mi pozior4eta sa si4kite emota tova e t1po ne6to koi e izmislil taq grypa no mejdu drugoto toq stil stana mn komersialen i mn hora go slu6at v moq grad e prasnoto ot takiva maumnici …Ima6e i super mn punkari no neznam sega za 6to ostanha po malko 30 no i metalite i skinarite namaliha mn sa housarite i 4algarite koeto me drazni nai mn za6oto kogato IVANA be6e v grada palno be6e s takiva maumnici no da ne govorim za tqh 4e mi se povra6ta a ti ina4e kvo slu6a6🙂

  13. *HaTe*FaShIon*CoRe* Says:

    ahahah,ople k1f si t1p..naprao..ti se nujdae6 ot pomo6t ne emotata..6tot..ti ole,ne mi se zanimaa s takiva glupaci kat,teb ti izob6to nz kfo e tfa emo..p1k se prai6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D😀😀😀😀

  14. Dark_Lord Says:

    @Браян: За пънка нямам особено мнение. Стига да не се прекалява с грима, комерсиализма – нямам нищо против него. Иначе аз случам всичко без чалга и хип хоп, като наблягам на ретро музиката. Ако толкова се интересуваш от музикалния ми вкус, цъкни тук = http://www.last.fm/user/One_Piece/

    @*HaTe*FaShIon*CoRe*: Научи се да пишеш, преди да ми се правиш на „умно“ и намали възклицателните знаци, че се излагаш.

  15. elena Says:

    „Понеже съм привърженик на свободната реч и свободата като цяло няма да тръгна да изнасям хейтърски речи и изобщо неща от подобна висота.“ , malko po-kusno.. „Животът ви е нещастен, вие самите сте нещастни и не ставате за нищо. Нямате бъдеще, ще умрете в пълна и болезнена мизерия. Хората ви ненавиждат и странят от вас, дори няма да си намерите свясна работа. Знаете само да хленчете, да роните крокодилски сълзи и да се оплаквате. За какво живеете?“ . 4estno da ti kaja… na men emo stila su6to ne mi dopada i sum saglasna s mnogo ot ne6tata, koito kazva6, ama … nedei da si protivore4i6

  16. Бианка Says:

    Пич, а ти като къф се определяш?! Прехвърлих няколко твои статии(изключително бездарни) и виждам, че не падаш по-долу от емо, анархи и секви други асоциални боклуци….Започваш „статията“ с думите, че си против омразата, а всеки един следващ ред е пропит с омраза….мразиш емо-та, мразиш анархисти, мразиш нацита, струвами се че мразиш и да мразиш?
    „Слънчогледите погледнаха слънцето“–>“слънчогледите паднаха в прах“ ето к’во се случва с такива като тебе😉

  17. nadia Says:

    Само ще ти кажа, че всичко, което си написал се отнася за позьорите.Явно не си виждал истински емота.

  18. beti Says:

    eto i moito mnenie : vikam tva ne6to da gi iztrie6 6tot sa p1lni glyposti ti ako poznava6e emotata 6te6e da ti stane qsno 4e tva samo poziorite go pravqt emotata sa hora koito jiveqt jivota si po svoi na4in i nemislq 4e trqq nqkvi si tam da gi rygaqt i da govorqt lo6o na tehen gr1b kvokat si rejat venite nali ne rejat tvoite kvo kat hodqt s bix kazala mn hybavi drehi kat ti pre4i neim obr16tai vnimanie be ne e nyjno da se s1obrazqvat s mnenieto na 10-20 4oveka p1k i tva nali e svobodna strana ostaite gi da si pravqt kakvoto si iskat i neim se mesete za mene emotata sa v1rha

  19. РакшА Says:

    Ся… Някои от тея работи наистина са правилни. Не е хубаво да се самоубиваш и не е хубаво да си позьор. Прблемът е там, че още по-позьорско е да разправяш на хората кое е грешно и кое е правилнои да им даваш тон в живота като някаква дърта бабичка, особенно след като си крайно некомпетентен по въпроса, както сам си призна.

  20. РакшА Says:

    ааа да. Забравих да кажа, че хора които пишат разни там изрази на английски по средата на бг текста също са си доста комплексирани

  21. Dark_Lord Says:

    Тая тема се радва на известна популярност.
    По начина ми на изразяване не може да твърдиш дали съм комплексиран или не. Използвал съм точно две изречения и цитати, които съм решил, че си стоят добре и на английски.

  22. mimi Says:

    Абе знаеш ли какво що не земеш да си гледаш работата и да спреш да критикуваш останалите . Всеки има право на личен избор така че не можеш да казваш кой как да изглежда и да се държи.А какво толкова не им харесваш на емотата – че са различни та нали тва ги прави уникални и неповторими. Айде и другия път по леко с приказките щот вече ми писна от такива като тебе …

  23. РакшА Says:

    И едно изречение на английски ми е достатъчно, за да кажа , че си прост.
    ПП Тази статия е ОТВРАТИТЕЛНА! Непоносима и скучна. Образът на емотата и анархията е възможно най-нескопосано пресъздаден и въобще такива простотии не магат и да съществват

  24. РакшА Says:

    ХУбаво де, хубаво. В лошо настроение съм, ИЗВИНЯВАМ СЕ, не си прост, взимам си думите обратно. Но въпреки всичко ми се струва неправилно да казваш на другита какви са и какво да правят, като не си много наясни

  25. emo_Buildera Says:

    tiq emota sa bati ne6tasnicite tva ne sa hora i nai jalkoto e 4e naistina mejdu tqh ima stra6no krasivi momi4eta,naistinan e mn jalko i vse pak tva sa iz4atkani ku4ki i ku4i sinove,prosto sa iz4an4eni

  26. clandestine Says:

    Kъсно ти откривам поста. Не знам дали следиш архивите си и коментарите по тях, но какво пък. Почувствах се длъжен да ти отговоря.

    Чисто за протокола ще отбележа – говориш с почитател на емото.

    Хубаво е, че напоследък забелязваш разни неща. Хубаво е обаче и да ги проучиш, преди да ги коментираш – защото аргументираното мнение тежи повече, звучи по на място и най-вече – не изглежда безумно и смешно в очите на някой, който познава нещата отблизо.

    Усещаш как са прозвучали думите ти при мен, нали?

    Първо, за какъв дявол свързваш емото (или по-правилно emocore-a, кратко за emotional hardcore) с анархизма, политическо течение, несвойствено за конкретен музикален жанр? С риск да те образовам за нещо, което не те интересува: корените на емото са през 80-те, във хардкор сцената около DC, Washington. Оттогава претърпява много трансформации и се разширява значително като звук, събирайки всевъзможни влияния от хардкор, инди и поп сцената за да се превърне в конгломерата от мелодии, който е сега. Не съм чувал за нито една емо група, която да провокира/обсъжда/възпява анархизма. Защо? Отговора се крие в името на жанра. Всичката музика на emocore-а е интроспективна, т.е. обърната към чувствата. Съответно, в нея не се обсъждат политически теории, било то леви или десни.

  27. clandestine Says:

    Смешно е да критикуваш начина на обличане на когото и да било – особено по този начин, удобно слагайки го в рамка „този ЗАДРЪСТЕНЯК не може да е в полза за каквото и да е!“ Не знам дали ти е известна хубавата българска поговорка, че по дрехите посрещат, а по ума изпращат. Предполагам, че ти си парагон на изяществото и естетическата цялост в обличането, която трябва да следвам – за съжаление обаче, не съм те виждал – ще се поуча, ако това се случи.

    Твърдиш, че човек изпълнен с негативизъм не може да е в полза на държавата. Хвала теб, патриоте. Разбира се, и човек пълен с оптимизъм е в ущърб на държавния апарат. Все пак, неговата преценка е нетрезва, наивна и повръхностна – съответно, опасна. Предполагам, отново трябва да се огледам за теб като колос на човешкото равновесие и въплъщение на източната мечта за баланса на ин и ян, но… News flash: Емото не те прави човек, изпълнен с негативизъм! Отърви се от стереотипа и чуй нещо. Има весели и тъжни песни, има песни за размисъл, за страхове и страсти, иронични и несериозни песни. Май прекаляваш с metal (not too strong) и преценяваш цели жанрове по презумпция?

    За съжаление, продължаваш да навлизаш в проблематика, която не ти е много ясна – именно, политическите философии. В очите на учащ политология, предполагам, усещаш как изглеждат ‘разсъжденията’ ти. Хубаво е, че си дал линк към уикипедия и кратката статия за анархизма, която обаче не си прочел. Тц. Прочети кои държавни апарати отрича анархизма и кои не, образовай се. „Познаването“ на „представители“ не е достатъчно за умозаключение – ако изядеш 10 ябълки няма внезапно да ги оприличиш на плодове, без да знаеш ОПРЕДЕЛЕНИЕТО за плодове. Нали?

  28. clandestine Says:

    Черешката на тортата/върхът на сладоледа обаче са последните абзаци. Тях ще ти ги коментирам един по един.

    „Защо ли съм 100% сигурен, че почти всички анархистчета и емота са позьори? Група комплексари, които се опитват да бъдат в крак с поредната извратена мода – това са те.“

    Добре дошъл в 21-ви век, капитализма движи света на моди… Не знаеше ли? Зърнената ти закуска, дънките ти, часовника ти, колата ти (когато дорастеш за такава) – са мода. Хора, които са много далеч и от анархизма, и от емото, измерват стойността си в цената на продуктите, които консумират. Има хора, които се водят по модите. Има и ценна шепа, които не се. Това обаче в никакъв случай не е характерно за ‘извратените типове’, които описа.

    „И на края един съвет най-вече към емо дечицата :

    Животът ви е нещастен, вие самите сте нещастни и не ставате за нищо. Нямате бъдеще, ще умрете в пълна и болезнена мизерия. Хората ви ненавиждат и странят от вас, дори няма да си намерите свясна работа. Знаете само да хленчете, да роните крокодилски сълзи и да се оплаквате. За какво живеете?

    Хайде.. вземете проклетото бръснарско ножче и направете това, за което най-много копнеете.“

    О, Светлина на моите очи! О, неземни човеко, годен за всичко! Удостои скромната ми, макар и емо-идна персона (лишена от бъдеще, обречена на мизерия и отритната от хората и пр.) с погледа си за миг и позволете да отговоря на въпроса Ви – защо живея. Вярно, възможността ми за свястна работа е отнета от мига, в който се емо-изирах, но пък не е като да ми липсват амбиции! Амбиция да залича предразсъдъците между хората и да ги накарам да се вслушват повече един в друг. Така те ще познаят в извратения задръстеняк пред себе си… Гърбушкото от Нотр Дам?

  29. clandestine Says:

    P.S. Желая да напомня, че подстрекаването към посягането на живот е престъпление по законите на държавата ни.

    P.P.S. Чудно ми е кои наричаш дечица. Самият ти си дете, освен ако не считаш 16 за ‘възрастен’. Отивам да ти чета поста за Холокоста…

  30. вики Says:

    Много ме изкефи как ги затапи, clandestine ! (много ми е интересно, защо изведнъж всички млъкнаха…) Ам… признавам си, че съм още дете и искам да знам нещо повече за емотата, защото досега научих само, че си режете вените и други глупости. Аз не вярвам и искам някой емо да ми каже. Според мен, само те знаят какво е да си емо. Имам някои въпроса:
    1. Наистина ли си режете вените, ако някой ви изостави?
    2. Бихте ли направили нещо подобно ако някой члан на вашето семейство ви изостави?
    3.Наистина ли не се борите?
    4.Наистина ли гледате на света с негатизъм?
    5. Ако си беден емо, откъде взимате тези (яки, страхотни) дрехи (чувала съм, че дрехите се намират трудно и са скъпи)?
    6. Наистина ли има толкови добри фризьори и могат да правят такива готини прически?
    7. Каква музика слушате?
    8. може ли да си рус емо?
    9. задължително ли е да бъдете на черно-бели райета и искрящ цвят по средата?
    10. Забавно ли е да си емо?
    11. какво правите през свободното си време?

    Ако нямате нищо против да отговорите на тези въпроси пишете ми на e-mail: drebosu4eto@mail.bg или skype: vikito40491

    Благодаря предварително.🙂

  31. clandestine Says:

    Aко случайно пак погледнеш:
    от 1 до 4: Не, това са предразсъдъци – като това, че всички метъли са сатанисти, всички пънкове са наркомани и пр.
    5: Първо, този стил на обличане не е задължителен, за да си почитател на жанра. Той е преди всичко музика. Ако все пак стила ти харесва, наистина се поставяш пред изпитание да търсиш облекло в този стил. Не е невъзможна задача, и не чак толкова скъпоструваща. Аз самия не мога да се похваля със неограничени финанси, дори напротив – и въпреки това намирам неща, които да ми допадат и да са достъпни,
    6. Подстрижката ми струва точно 5 лв., колкото и всяка друга в стандартен фр. салон. Просто отидох със снимка и казах – искам това да е резултата.
    7. Отговора emocore е очеваден, нали? Аз лично слушам и други жанрове в пънка и хардкора, но в този аспект всеки е различен.
    8. Емото не е цвят на косата или облекло или държание, а стил в музиката. „Стандарта“ за ‘черна коса’ не е задължение.
    9. Не.
    10. Емото е жанр в музиката, а не професия. Тва е като да питаш „забавно ли е да си класическа музика“. Емото не е и един вид алтер его, че да е забавно/сложно/трудно/тъжно и пр.
    11. Ъм, каквото и всички други хора? Емотата са преди всичко хора, които слушат такава музика – не сме тайно съобщество с ритуали и правила какво се прави в свободното време… : D

  32. gabitu Says:

    abe 4ove4e vseki si izbira kak da hodi oble4en i kakav da bade!kakvo protiv ima6 emotata i az sam emo no ne sam s tamni teniski i piarsing a sam si nai obiknovenno momi4e tova 4e me kefi stila na emotata ne ozna4ava 4e sam luda kak ti opisva6 emotata!zemi se zamisli malko!

  33. Some1 Says:

    И случайно да познаваш такъв човек,че говориш пълни булшит..идиот

  34. nMd Says:

    @За тоя глупак дето е писал – Специално за емотата искам да ти кажа, че си в голяяяяяяяма грешка… Това че не приемаш даден вид хора не означава че трябва да ги убиждаш. Според твоето изказване че са комплексари и така нататък – ти май самия вътре в себе си си комплексиран от модните тенденции.. Аз съм психолог и добре разбирам проблема ти. Потърси помощ, наистина имаш нужда

  35. EMORULLZ Says:

    vseki si izbira kuf da e.Men emo mn si me kefi

  36. КЕТи Says:

    Анархията е по добре от емотата🙂 малки гадни емота🙂 нячи като хлебарки са развадиха:)

  37. ЕМО Says:

    ei idiot4eta vie ne ste dobre vs koito mislqt 4e emo-tata sa tupa da si biqt glavata v stenata dokato ne im doide malko moza4e … qsno da e qsno 4e ako vidq o6te edna takava statiq 6te vi izbiq vs … eba mu komleksarite ste …

  38. Em4yyY Says:

    Ole basi zleto deto ste be hora iskam da kaja 4e prosto stila emo e qk i ne e zadaljitelno da si reje6 venieti i t4em podobno prosto te kefi taq muzika tozi stil i tva pak i pove4ete emo devoika sa sladki a i emo boy sa super :P~~ taka4e baz taka da gi opluvate govori 4e vie ste napalno ZAFRASTENI😀😀

  39. Маняче Says:

    Евала на този който е направил форума!!! Братле зверски те подкрепям за разсъжденията ти! Но за разлика от теб аз ще бъда ХЕЙТЪР…
    Аве емота ли сте кви сте там , направо ще ви го кажа – ВИЕ СТЕ ЕДНА БОЛНА ГРЕШКА НА ПРИРОДАТА . Човек който реве и гледа на всичко в света само от негативната му страна е психичски лабилен. Разберете го ! Имате нужда от медицинска помощ! А може и сами да се отървете от „проблемите си“ – има много балкони , бръснарски ножчета , даже и смесването на много хапчета с много алкохол няма да е зле за вас.Като не ви харесва живота няма проблеми , утрепете се някаде извратени УРОДИ и не ни налагайте негативизма и анархизма си !!!!

    GOD HATE EMOS….

  40. Paul Says:

    ne sym 4el vsi4ki komentari, a i nqmam namerenie da go pravq.
    nqmam 4estta da poznavam avtora, a i ne sym ubeden, 4e syjelqvam.
    6te byda kratyk:
    koi si ti, 4e da obvinqva6 horata, 4e ne slujat na dyrjavata. za men li4no tq, dyrjavata, e otjivelica. svetyt se sratstva. nqma da izminat i dve pokoleniq i patriotizma 6te izglejda po-skoro sme6en.
    koi si ti 4e da kazva6 koe e krasivo i koe ne? nima otri4a6 estetikata na drevnite narodi? ili moje bi iska6 da kaje6 4e krasotata ima samo edno izmerenie? poslednoto bi ozna4avalo da za4erkne6 milioni godini evoliuciq, period prez koito sa se poqvili bezbroi formi na jivot, vsqka krasiva po svoemu, za6toto e prisposobena kym razli4na sreda.
    koi si ti 4e da otri4a6 negativizma? a nima bezrasydstvoto na optimizma e po-dobro. predpo4itam da gledam gadnata istina v o4ite. i da jiveq s neq. vmesto da se samozablujdavam, 4e jiveq v edin hubav i cyftq6t svqt, koito nikoga ne e bil i nqma da byde.
    za edno si prav – pove4eto sa poziori, jalki imitatori na hora naistina osyznali tazi filosofiq. anarhizmyt ne otri4a vlastta vyob6te. otri4a neinoto nalagane. vlastta ima smisyl samo kogato se bazira na dobrovolnoto pod4inenie, a pove4eto ot tezi ne6tastnici ne mogat da preglytnat egoto si dori za sekunda i da se pod4inqt na kogoto i da bilo.
    e-mail-yt mi e second_sc4r@yahoo.co.uk
    mnogo e veroqtno pove4e da ne vlqza na tazi stranica, taka 4e ako nqkoi ima interes ot po-zadylbo4en dialog s men… mi da mi drasne edno pisymce🙂

  41. Маняче Says:

    мда ето още няколко мнения от „леко лабилни“ индивиди. ми хубаво като ви харесва емо стилът ставайте всички емо-та , ама не ви обещавам ,че ако ви видя някаде по улиците ,ще се разминете само с бой….

  42. e Says:

    brawo-
    prawo wika6 ,4oweko 4erni4o-smokinen
    ..sawsem umestni ,spored men, umozakliu4enia wadi6 ,6to se otnasia do emotata ,
    no naistina.. ima li zna4enie – 4owek jiwee w iliuzia ot tolkowa wreme i.. ob6testwoto e raziajdano ot kwi li ne Xzemi ot tolkowa wreme…
    .. e napr masata bg mladej e tolkowa intoxicirana , 4e razwiwa niakwa absurdna underground cultura i sme6en cult kam slan4ogledi i kwi li ne powredi na centralnata i periferna nerwna sistema.. est i te kato emotata na nikogo ne pre4at – hraniat osn.sebe si… ama.. mi sme6no e wmesto da pomisliat kak da se izkarat ot filma se nabutwat w o6te po goliam …. no da kajem 4e nowoto wreme se rodi wse pak wapreki lipswa6tioa mesia- nima bi imalo koi da poeme 6tafetnata fakla na istinata ot racete mu..
    ne bi li bilo po dobre mozaci kato teb wmesto da se sliun4at w sobstwen emocionalno-intelectualen sos s razni blogowizmi i wseizwestni istini za porodata emo da se napregnat da pomisliat malko.. kak po diawolite da nakarame zmiata na ob6testwoto da izpliue opa6kata si …
    wsa6tnost znam…
    4rez
    Aanarhia
    – za6toto waw wremena na Anrhia se rajdat 4udesa..
    .. togawa e 6ansa da raz4upi6 okowite..arhetipi..slowa.. i da izrodi6 ot matricata… du6ite jadni za setlina.. . )

  43. e Says:

    hei zwu4a po4ti kato onezi torboga6ti guzar4eta ot bg underground hip hop scena.. ne wsa6tnost
    Ebawam se prosto podobno na tiah nekadarni4a w publi4noto prostramstwo bez zlomislie

  44. е Says:

    хей, гад зящо ми изтри комента…..

  45. Dark_Lord Says:

    Не съм го изтрил, бе. Ей ги, баш два са.😉

  46. i'm Emo Says:

    Misli6 4e Emotata sa tupi i grozni🙂 a edin mazen 4algar ti izglejda dobre???

  47. FUCK YOU ALL!!!! Says:

    samo 6te kaja 4e emotata sa edno jalko podobie na hora….i mislq 4e ve4e stana moderno da si emo…
    P.S.emo SUXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  48. GOTHIC-METAL Says:

    EI oligofren ami shtom mislish taka za emotata(mn sa iaki;))) kvo mislish togava za Gothite,za Metalite????A??????Vie v Bg ste mn zle we hora az ne moga da vi razbera KAKVO IMATE PROTIF EMOTATA???Az ne sam Emo az sam Gothic-Metal i v daskalo znaete li daskalite kvi sa dobri sas mene i vaoshte ne misliat kato vas v Bg ne mi puka kvo govoriat zad garba mi vajnoto e kato se obarna da MALCHAT shtoto togava stavam opasna;))).I Emotata gi podkrepiam i mn gi uvajavam.I MOLIA OSTAVETE HORATA DA IMAT SOBSTVENO MNENIE KVI STE VIE DA KAZVATE KVO DA PRAVIAT???Nachi tva e tipichno za nas balgarite (za sajelenie) Vinagi triabva da komentirate niakoi gati horata!!!!!!

  49. rainbow Says:

    Spored men vseki ima pravoto da misli kakvoto iska,i ako tova li4i po nqkakuv na4in v oblekloto i v povedenieto,nqma ni6to lo6o,stiga da ne pre4i na drugite i da ne nalaga mnenieto si po grub,nastilstven na4in.Ti izkazva7 mnenie za emotata i anarhistite,no tova e TVOE mnenie,t.e. ti durji6 na nego i dokolkoto vijdam ne si sklonen da go promeni6 i go izkazva6 razpaleno.Emotata,anarhistite,skinarite,hipitata,fashion-ite,metalite i tn i tn -tova sa hora,4ieto mnenie i pogled kum ne6tata moje i nevinagi dasa verni,no te durjat na tqh i e nujno da gi uvajavame pone donqkude.A osven tova,izrazqvaneto na nqkakuv vid poziciq i mislene 4rez oblekloto e i vid izkustvo,izrazqvane na li4nostta .

  50. palavata_f Says:

    ei marlio kvo ti pre4at emotata be nie sme adski qki s super stil i mnogo hubavi pri4eski i piarsinga e ne6to normalno ve4e 50% sa s obici

  51. GOTHIC-METAL Says:

    palavata_f napalno te podkrepiam;))))))

  52. Evil Says:

    Da JiveE 4aLGataAaAaA………..i dance i hous i tehno i 4erno , hip hop,BG
    linkin park takiva de kartat bara dr si4ko e bozaaaaaa……… :D:D:D a emotata tfa sa edni pedal4eta :D:D:D

  53. lovender Says:

    емотата са смотани сдухани жалки съзаднийца.ама пък и те са си прави да са такива-когато супата ти е изстинала не ти остава друго освен да вземеш бръснарското ножче и кръц вените😀

  54. lovender Says:

    емо,емо,емооооо къде сте?защо сте толкова смотани,защо сте толкова зле?и защо трябва да ви гледаме?защоооо?трепете се режете си ако щете и кухите тиквици на раменете,ама не карайте другите да стардата т.е. да ви гледат!!!

  55. GOTHIC-METAL Says:

    LOOOOOOOOOL na vsichki ABE vie ludi li ste we hora DA STE CHULI CHE NIAKADE V EVROPA se slusha chalga….SHTOTO az NE hahahahahaha
    Maiko mn ste zle horata v Bg biaha drugi….Naprao…ujas ujassss… modata na Chalgata mina…..lool

  56. bojidar Says:

    iskam da kaja 4e az emota sam vijdal e teia hora sa za 4to veselo daje v mogilino decata sa po normalni emo mrazia gi daje nemoga da poviarvam 4e ima hora koito jiveiat v takuv nerealen sviat te jiveia v tehen sektanski sviat na nekvi poluchoveci polu poburkani i moralno propadnali hora

  57. slaviqna Says:

    mn sa qki ama mn mn me kefqt ama mn molq da mi pi6ete na qgotkata90 molq vi

  58. plamita Says:

    eeeeee qko mn mn me kefqt

  59. plamita Says:

    mn me kefqt ama mn i izkam da se sazdadat i da tegglq

  60. “Смокини и Черници!” на 2 годинки! « Смокини и черници! Says:

    […] тук, а и тук са може би моите най-остроумни остоумия (и тъпоумия). От време на време преглеждам някоя статия и докато с […]

  61. justme Says:

    predvaritelno se izvinqvam 4e ne pisha na kirilica.
    kogato ne si dostat1chno informiran za neshto bilo to „emo“ i t.n. ,nebiva da se izkazvash.a za anarhistite nqma da kaja nishto.imam edin poznat -anarhist- ne e losh 4ovek…..mislq 4e da si razli4en e hubavo-tova pravi sveta po- interesen.ako vsichki bqhme ednakvi …

  62. emo_is_my_life Says:

    Emo style e mn ama mn qk vie neznaete kakvo e da si Emo va6 minus i za tova pi6ete taka za6toto ako znaehte mnogo po-dobre kakvo e da si Emo nqm6e da pi6ete takiva PROSTOTII!i!

  63. nefertiti Says:

    Това Е хейтърска реч.Аз съм емо, но не започвам да цивря на публично място или без причина.И не искам да се самоубивам.Всеки може да живее както си иска.Аз засега ще си живея така.Ако ще ме смятяте за поредният „леко лабилен индивид“ си намери живот,дори и „мизерен“ като нашия и спрете да се правте за смях в интернет пространството.

    Gloomy Core казва:
    май 19, 2007 в 9:10 pm

    Всеки има право да живее както иска и да вярва в каквото иска. И така като гледам по тази статия, вие не сте емо, нито анархист, но сте хейтър, което пък е най-зле от всичко… Както и да е това си е ваш прблем. Въпросът е че ние българите сме такива уникални същества, че хулим всичко, няма значение познато или непознато, всичко под ножа.. За пример ще ви дам Холандия, защото имам преки връзки с тази страна. Там по улиците и кафенетата е пълно с ВСЯКАКВИ хора, дори такива каквито сигурно и вие не преполагате че има, но абсолютно никой не им обръща особено внимание и не цъка с уста, нито пък се възмущава. Това едно на ръка.. Другото е да ви запитам вие лично имали ли сте личен контакт с “емо” ? Това са такива добри душици, никога не биха обидили, но биват обиждани, не мразят, но биват мразени и още подобни. И знаете ли каква е причината да са толкова нещастни? ..Хора, като вас, които без причина ги хулят, без да са перстъпници или нещо подобно. И в заключение ще ви дам 1 приятелски съвет. Вместо да се занимавате с безобидни култури и човеци, защо не вземете да обърнете тази цяла ваша омраза към заслужилите такава убийци, изнасилвачи, мутри, наркодилъри и всякакви изроди (защото именно те са такива, а не емотата). И не ме разбирайте погрешно, имайте си мнението, мразете каквото искате, но не карайте някой да се чувства виновен, за това какъв е. Нищо не се знае, някой ден може да вие да попаднете в подобна ситуация или не дай си Боже, децата ви.. Не е особено приятно, повярвайте ми!

    ~Напълно съм съгласна-минавам през същото

    Маняче казва:
    август 28, 2007 в 7:33 am

    Евала на този който е направил форума!!! Братле зверски те подкрепям за разсъжденията ти! Но за разлика от теб аз ще бъда ХЕЙТЪР…
    Аве емота ли сте кви сте там , направо ще ви го кажа – ВИЕ СТЕ ЕДНА БОЛНА ГРЕШКА НА ПРИРОДАТА . Човек който реве и гледа на всичко в света само от негативната му страна е психичски лабилен. Разберете го ! Имате нужда от медицинска помощ! А може и сами да се отървете от “проблемите си” – има много балкони , бръснарски ножчета , даже и смесването на много хапчета с много алкохол няма да е зле за вас.Като не ви харесва живота няма проблеми , утрепете се някаде извратени УРОДИ и не ни налагайте негативизма и анархизма си !!!!

    ~Ти самия си „БОЛНА ГРЕШКА НА ПРИРОДАТА“.Но разберете, и ние сме хора… За разлика от теб.Има разлика между емо и анархист.

    “И на края един съвет най-вече към емо дечицата :

    Животът ви е нещастен, вие самите сте нещастни и не ставате за нищо. Нямате бъдеще, ще умрете в пълна и болезнена мизерия. Хората ви ненавиждат и странят от вас, дори няма да си намерите свясна работа. Знаете само да хленчете, да роните крокодилски сълзи и да се оплаквате. За какво живеете?“

    ~В момента вие правите същото,не ни възприемате за човешки същества с чувства.Помисли какво ще ти е,ако някой ти каже това.

    Благодаря за отделеното невнимание.

  64. софи Says:

    s

Коментари са забранени.


